Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janiiiv

8. 3. 2011 2:24
Bohémský styl života

Ano! To je ta popiska, kterou jsem hledala. Já nemám moc věcí, jak mě nařkla má spolubydlící (která při čtrnáctidenním souvislém pobytu na privátě obložila svými věcmi málem i mou postel), já mám jen bohémský styl života :-) A náhodou, i když je to trochu bordel, pořád vím, kde co najdu :-p

0 0
možnosti

Jerry Sakmikok-Fakmided

20. 2. 2011 14:57
What"s up, daarl ?

Cekame na dalsi clanek (esej)...netrpelive.

Vo com to bude? Prestali varit Platana v Protivine? Zavreli IGY v Budejcich? 8-o

0 0
možnosti

RozenFCB

2. 2. 2011 22:05
lepsi

jinak tenhle text mi prijde lepsi nez minule, takze mala pochvala:)

0 0
možnosti

RozenFCB

2. 2. 2011 14:39
ten bordelovy skill se bude hodit:)

ten popis pokoje vyzniva dost studentsky.) mám pocit, ze na koleji nebudes mit problemy, nebo na private, to je fuk, pokud se budes nucena nastehovat k nejakemu...ehm...hovadu.)

ja jsem na ten poradek asi trochu vysazenejsi, zadny extrem, ale vysavam min 1x tydne a spinavy hrnek bych nepouzil nikdy(za to asi muze laska k caji)

0 0
možnosti

Witty1

30. 1. 2011 17:42
Aspon je videt ze tu nekdo bydli :-)))

boze tak to si musim pamatovat,to pouziju!!Pritel ma bod.R^

0 0
možnosti

Jerry Sakmikok-Fakmided

29. 1. 2011 16:30
Hmmm...

Nemohu se zbavit dojmu, ze mnozi bloggeri a komentatori si tak trosku hraji na neco, co nejsou...Oznamuji svetu, pouzivaje nastroj prime umery, ze cim vetsi bordel maji doma (i.e. ve svem pokojicku...nebo pracovne), tim vic jsou intelektualnejsi...umelectejsi...arty-farty...proste zajimavejsi. Ve srovnani s temi prumernymi, obycejnymi, sedymi, uklizejicimi, cistotnymi dane-platicimi obcamy.

Ou, jak bohemske je byt spindirou! 

Bavoraci a Rakusaci maji o Cesich takove male rceni, ale radeji to tu nebudu uvadet.  

0 0
možnosti

subaudition

29. 1. 2011 17:11
Re: Hmmm...

Nojo, ten dojem je naprosto správný. Já bych uklízela od rána do večera, ale pro můj bohémslý pocit to tu nechávám hnít...

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 1. 2011 2:22
:-)))

Já uklízím pouze před příchodem návštěvy. Tudíž domů moc lidí nezvu. Ale děsně se mi líbí otázka, když k někomu přijdu domů: "Hlavně se tu moc nerozhlížej, zrovna jsem se chystala uklízet." ;-DR^R^R^

0 0
možnosti

Alfie

29. 1. 2011 11:02
Re: :-)))

Tuhle větu s oblibou používají lidé, u nichž by se dalo jíst z podlahy a plejáda čistících prostředků má v komoře vlastní regál :-)

Správná (a očekávaná)  odpověď zní: "Ale vždyť tu máš perfektně naklizeno, kdybys to viděla u nás..."

0 0
možnosti

Sidonie_11

28. 1. 2011 20:44
Nejsem ani uklízecí maniakk, ani bordelář, ale...

... ze všeho nejvíc razím heslo:

POŘÁDEK JE PRO BLBÝ, INTELIGENT ZVLÁDNE I CHAOS!

Když mám na stole několik kupiček papírů a knih, vím přesně, kde co je. Ale jakmile uklidím, nemůžu vůbec nic najít... ;-D

0 0
možnosti

jarinka

28. 1. 2011 21:22
Re: Nejsem ani uklízecí maniakk, ani bordelář, ale...

;-D Já patřím asi mezi ty blbé. Nedávno jsem si dělala pořádek v sáčcích s výsevnými semeny. Už se mně těch sáčků za poslední dva tři roky nashromáždilo tolik, že jsem něco udělat musela. Všechny jsem je shromáždila na jeden stůl, sehnala si perfektní úzkou, dlouhou krabičku a do ní seřadila sáčky dle abecedy. Blbá, ale spokojená. ;-D

0 0
možnosti

skokánek

28. 1. 2011 20:15
Dneska

jsem strávila den přemýšlením jestli mám utřít prach a převléknout postel,když vím,že za týden přivezou nový nábytek  a novou postel;-D;-D;-D

0 0
možnosti

jarinka

28. 1. 2011 21:23
Re: Dneska

... bych se na to mohla... ;-D

0 0
možnosti

jarinka

28. 1. 2011 18:33
To je krásný článek.

Plíseň v šálcích sice mít nemusím, ale takový pořádek, kde je všechno vojensky srovnané a nikde zrnko prachu, působí hrozně depresívně. Když někam přijdu, musím mít pocit, že obyvatel má pořádné záliby, ne že ztrácí čas neustálým cíděním a leštěním. Ale musí to tam vonět, ne smrdět. ;-D

Co se týče mého bejváku, mám ráda věci na svých místech, abych se ve všem vyznala a nic nemusela dlouho hledat. Ale s vysáváním nebo utíráním prachu se moc nezdržuji, chodím doma přirozeně i v botech, co venku. Vybíhám ven totiž hodně často, nechci se zdržovat přezouváním. Tam, kam chodím na návštěvy, se také většinou nepřezouvá.

A s tím nárazovým uklízením jste mi připomněla mého syna. Dlouho nic a z toho akce jako hrom. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy