Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

deviv

28. 1. 2011 10:02
Nejsem uklízecí

maniak, uklízím tak, aby se tu dalo žít, takže s rukavičkama rozhodně nechodím, to bych ten prach uklízela každou hodinu a sama sobě klidně dělám celý den několik kafí do jednoho hrnku, aniž bych ho mezitím umyla. Jako dítě jsem nechápala co mojí mamce vadí na mém stylu uklízení a dnes, když mám sama 19-ti letou dceru nechápu její smysl pro pořádek. Nejvíc ze všeho mě ale běsní, když bere MOJE věci s tím, že ty svoje nemůže najít a ty moje jsou vždycky na svém místě. Už se těším, jak si bude stěžovat na vlastní děti a já se budu usmívat se stejným výrazem jako moje mamka dnes, když si náhodou postěžuju ;-D;-DR^

0 0
možnosti

jarinka

28. 1. 2011 21:28
Re: Nejsem uklízecí

;-D Díky za tip. Další úspora času, vody a kávy. Od zítřka už nebudu mýt hrnek po každé kávě. Vyjma hostů, tady budu nadále vařit vždy čerstvou kávičku do perfektně čistých hrnků. R^

0 0
možnosti
LD

ledvina

28. 1. 2011 9:54
Taky

jsem pouze "záchvatová" uklízečka a například stlaní postelí je pro mou mysl naprosto nepochopitelná věc.

0 0
možnosti

jarinka

28. 1. 2011 21:31
Re: Taky

;-D Já také nestelu nikomu postele. A tu moji mám ráno ustlanou za dvacet vteřin. ;-D

0 0
možnosti
PH

pollik

28. 1. 2011 9:22
Skvěle napsané

Již jsem rodičem dvou dětí z toho jedné puberťačky, nutím ji uklízet, aby její pokoj nevypadal jak chlívek, nebaví jí to. Nedávno jsme se dost ohledně toho pohádali.

Nakonec řekla: "všichni říkají, že jsem po tobě, tati!" Parchant drzej, to je na facku. Nakonec jsme to šli zajíst k mekáči, měla pravdu .....

0 0
možnosti
VH

quierocoger

27. 1. 2011 23:33
muj bordel, muj raj

jsem 100% bordelář. na můj pracovní stůl se po několika týdnech nedá položit NIC, postel nestelu, prázdné hrnečky od kafe leží pod stolem, prádlo a oblečení poházené na zemi/v posteli/na stativu (slouží teď jako věšák). ALE po nějaké době mě stejně popadne neodolatelná chuť zvelebit si svůj prostor a všechno umyju a vyluxuju a vydrhnu dokonce i celou koupelnu a těším se jak vydesinfikuju celý zavirovaný byt!! (tezke pracovni nasazeni. frekvence- jednou za 2 měsíce). poté zas upadám do bohémského zakopávání hrnečků pod stůl a vyčerpaného lehání do postele plné oblečení a bacilů. a tak se mi to líbí.

0 0
možnosti
RH

richardhorak

27. 1. 2011 23:27
=

ZE ŽIVOTA

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy