Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stepulka

8. 12. 2010 19:24
Moc pěkný článek

Lenko, mám to podobně. A pro mnoho lidí jsem studený čumák. Tak ať!

Potřebuji kolem sebe větší bublinu a projevy dotykové náklonnosti šetřím. Ti, co mě mají rádi, to ví a proč se muchlat s neznámými?

Těkdy si to lidé špatně vykládají, ale říkám jim to na rovinu a je to tak fajn.

0 0
možnosti

Witty1

8. 12. 2010 17:19
Od cizich

mi to taky desne vadi...nejblizsi kamaradky libam taky,jejich partneri to obcas nechapou,ale jinak s maximalne podat ruku nebo chlapsky prastit do ramene;-D. Ale cizi lidi co me otlapkavaj,to je des..a naklani se bliz a bliz...brrr.Jedina vyjimka kdyz jsem v Polsku kam jezdim,tak tam se libaj vsichni,to jsem si zvykl.Jsou proste takovy srdecnejsi.

0 0
možnosti

Bouše

8. 12. 2010 14:14
Já to mám také tak.

Doma jsme si jen podávali ruku, maximálně si dali pusu na tvář. Nějaké dvojité až trojité "Brežněvy" nepřicházely v úvahu. Dnes tvoří výjimku jen má žena, se kterou se objímám rád. S nikým jiným, ani s vlastními dospělými dětmi, nemám potřebu se při různých příležitostech (narozeniny a pod.) objímat, i když rodinné vztahy máme, troufám si říci, nadstandardní.

 

Jestli něco vyloženě nesnáším, tak to jsou lidi, kteří když s vámi mluví, mají potřebu neustále vás popleskávat hřbetem ruky. Nebo lidi, kteří se k vám při rozhovoru neustále přibližují a strkají vám svůj ksicht až pod nos a nedejbože, když jim k tomu ještě táhne z pusy jak z WC (kulantně řečeno, měl bych na to peprnější výraz).  

0 0
možnosti

Astaroth

8. 12. 2010 14:21
Re: Já to mám také tak.

Hrbetem ruky se snad lidi dotyka jen Vladimir Kroupa, ne? Ale mam kamarada a ten pri hovoru vzdy do osloveneho tak zlehka kloubama prstu zducha, avsak setrvale a to i kdyz mu dotycny venuje pozornost.

0 0
možnosti

Astaroth

8. 12. 2010 14:10
uplny souhlas

Take nechapu, proc kamaradi (muzi) maji potrebu se ruzne dotykat a poplacavat, pritom ted nemyslim poplacani po nejakem uspechu, ale i jen tak na rozloucenou, nebo, coz mi prijde ohavne, kdyz se divky pri louceni libaji s celou spolecnosti u stolu na usta. Zde chybi blici smajlik.

0 0
možnosti

culka

8. 12. 2010 13:57
Dlouho, dlouho jsem se

vyrovnávala s anglosaským objímáním a tisknutím tváře na tvář při kašírovaném polibku. Ale už to zvládám. Svým přátelům přesto dál podávám ruku, protože jednak je to součástí našeho kulturního úzu a jednak oni ode mě stejně nic jiného neočekávají ;-D

0 0
možnosti

Astaroth

8. 12. 2010 14:03
Re: Dlouho, dlouho jsem se

Breznev s Husakem jsou ikony anglosaske kultury.

0 0
možnosti

akki

8. 12. 2010 13:14
Brrr!

Taky mám poměrně velký osobní  prostor! Netýká se samozřejmě lidí nejbližších, ale  u mně to je i výchovou: Rodiče nepěstovali mazlení, dnes vím, že to nebylo správné a s vlastními dětmi si užívám. Ale aby mě popleskávali a olíbávali cizí??? Brrr!:-(

0 0
možnosti

terezav

8. 12. 2010 12:17
já si teda taky

na nějaké přehnané vítání nepotrpím; navíc ještě strašně nemám ráda používání zdrobnělin jmen u dospělých (jediná výjimka jsou babičky); sice si taky připadám nepatřičně, když já jediná nepoužívám pro danou osobu zdrobnělinu jména, ale prostě si nemůžu pomoc

0 0
možnosti

roman035

8. 12. 2010 12:21
Re: já si teda taky

Moje řeč Terezičko:-)

0 0
možnosti

sokol2001

8. 12. 2010 11:53
Hafefobie

Dobrý den,

ve Vašem případě se jedná o poměrně běžnou fobii, která se jmenuje hafefobie. Nejsou na to žádné prášky, ale několik sezení s psychoterapeutem by tomu mělo odpomoci. Takové rady jako, že "to zkuste překonat", jsou nebezpečné a mohou skončit až hysterickým záchvatem. Chce to pomalu a po kouskách. Když tak se ozvěte na mail. sokol2001@seznam.cz

0 0
možnosti

CasVyprsel

8. 12. 2010 11:50
Nejsi divná

Jen jsi introvert a samozřejmě v extrovertním světě, kde se očekává otevřenost k jiným, projevování se navenek atd. to může působit pro okolí divně. Je to prostě takový tvůj temperament, který tě bude stále doprovázet. S introverzí nebojuj, ber to jak to je a neřeš to. Problém je jen spíše v tom, že někdy okolí řeší někoho, kdo se nechová jako oni, ale to už je jejich věc, ne?

0 0
možnosti

assam

8. 12. 2010 11:47
Nejste sama

Mi kapku pomohl experiment s lysohlávkami(za studentských let,cca 10let zpátky) a později citlivá přítelkyně.I tak nikdy nejsem iniciátorem "pusy" při seznamování s dívkami(ruku podat zvládnu)...Na taková děvčata,jako jste Vy,se musí citlivě a opatrně;-).Hezký den.petr.assam

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy