Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MI

Xavon

8. 12. 2010 11:31
to je tím,

že jsi prostě divná.

0 0
možnosti
IB

isabell

8. 12. 2010 11:15
...

Každý jsme jiný a tohle nebude výchovou, ale spíš rovnou v genech (leda byste měla nějakou blbou zkušenost z dětství).

Jedináčkovstvím to taky nebude, já sama mám sestru, ale dítě jen jedno a družné po mě, takže můžu porovnávat.

Sama jsem křižovatkou více jižanských národností a proto jsem byla "přítulná" už od malinka, ale bylo to i výchovou a společenskostí naší rodiny.

Ale mám malou radu, snad mě s ní nevyhodíte. Klíďo se dál škareďte a cukejte, je to vaše přirozenost, ale pokud vás ti, co se vás spíš náhodně dotknou, úplně neodpuzují, pak vysvětlujte.

Od mala jsem měla a mám ledové ruce, i když jsem jinak horkokrevná, takže po pár úskocích lidí, na které "sáhla smrt", sem se naučila buď dopředu varovat, že sem holka mrazilka, nebo automaticky, po údivu druhých z mého ledového stisku, oddrmolit frázi o špatném krevním oběhu.... a byla spokojenost na obou stanách ;-)

0 0
možnosti

mamina2

8. 12. 2010 11:14
Nějak nevím, o čem mluvíte.

Oslovování "teto, strejdo" je trochu jiná kategorie, to se tady vyskytovalo asi vždycky, ale ty ostatní projevy tady nejsou nijak běžné dodnes. Nejen mezi námi staršími, ale ani v generaci středo a vysokoškoláků. Mám děti v tomhle věku a vím určitě se se na potkání nelíbají s kdekým. Taky pracuju na vysoké škole a ani tady nijak často tyhle způsoby vítání nevidím.

0 0
možnosti
M

milanalois

8. 12. 2010 11:05
To je správné.

To je pravé české chování, to k nám patří.

Nejsme žádní muckalové jako Francouzi a Rusové, ani pokrytečtí usměvači a ajlavjůvači jako Američani, ani otlapkávači jako Arabové.

Jsme čistotní, klidní a nevášniví Češi.

0 0
možnosti
PD

petu46

8. 12. 2010 11:03
Připomněla jste mi

jednu reklamu.Tak běžte na hokej.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy