Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nocenka

11. 10. 2010 15:24
Hmm, smutné

Hmm, tak ještě, že jsem vyrůstala v jiné rodině než vy.

Rodinné oslavy miluju, nikdy mi ani nevadilo, jak tady kdosi píše, že tam třeba nebylo pár desítek dětí, al ehalvně starší lidé. O to nešlo, podstata spočívá jinde.

Dnes, kdžy jsem už dospělá, si je užívám zase z jiného pohledu. Kdo nezažil,nepochopí;-) Jenom je mi líto, že už tam nejsou úplně všichni ti, co za mých dětských let.

0 0
možnosti

jitka16

18. 10. 2010 12:38
Re: Hmm, smutné

Autorku docela lituju, když si nemají co říct ani ve třech.My máme rodinné oslavy rádi. aspoň se všichni sejdeme, popovídáme, pojíme, popijeme a vždycky je veselo!

Letos jsme konec prázdnin a s ním i pár svátků a narozenin najednou slavili tři dny

na chatě v kempu a bylo to moc fajn. A tak jsme si řekli, že z toho uděláme rodinnou tradici. Ale to fakt záleží na tom, jak k sobě mají lidé blízko. Takovou oslavu, jak byla popisována, bych asi hodně dlouho oplakávala.

0 0
možnosti
TV

Witty1

10. 10. 2010 20:54
Opět

R^

0 0
možnosti
Z

zabanovany.power.plant

10. 10. 2010 17:01
Jo je to pěkné

mám podobné zkušenosti s oslavy, ne že bych neměl toho člověka rád ale neumím slavit prostě :-/

0 0
možnosti
SK

Stará kulturistka

10. 10. 2010 11:09
:)) výborně popsáno.

V dětství jsem zažívala ty mega oslavy s desítkama osob a moc jsem se bavila. Teda nejsem si jistá, že i ony při Člověče nezlob se a dortech, když na to tak vzpomínám. 

Dnes by to při oslavách s rodiči dopadlo asi jako u Vás. :)

0 0
možnosti
AS

Alfa samec

10. 10. 2010 10:59
A proto je nejlepší

narodit se 24. prosince a jmenovat se Adam nebo Eva.

0 0
možnosti
MA

alanni

10. 10. 2010 10:10
Moc hezky napsano..

...trochu mi to pripomina me samotnou a muj postoj k rodinnemu slaveni:-)

0 0
možnosti
B

b.aran

10. 10. 2010 8:59
Zrovna nedavno jsem videla...

....na FB fotku z oslavy dcery me kamaradky: osmileta holcicka, mensi sestra a rodice, strejda, teta, dve babicky a dva dedeckove. Uplne mi bylo te holcicky lito. Podobnych oslav jsem zazila za zivot spoustu vcetne svych vlastnich. Svym detem to neudelam. Na jejich narozeniny vzdycky zvu prevesim deti z rodiny a kamarady ze tridy (klidne i s maminkama). Na posledni oslave u nas bylo 30 deti a 20 dospelych :-) Sice je to trochu hlucne a narocnejsi na pripravu a uklid, ale oslavuji prece narozeni toho nejdrazsiho, co na svete mam!!! Chci aby moje deti vzpominaly na sve narozeniny s usmevem a nepsaly smutne blogy :-)

0 0
možnosti
E

Ezechiel

10. 10. 2010 11:14
Re: Zrovna nedavno jsem videla...

a nepozvat babicku s dedeckem vam lito neni?

0 0
možnosti
A

Alfie

10. 10. 2010 8:30
Docela je mi vás líto...

Ne kvůli oslavám, ale proto, že si v kruhu blízké rodiny nemáte se svými nejbližšími co říct :-(

Velké rodinné sešlosti, které se u nás konaly jen při opravdu významných výročích, ty jsem taky nikdy nemusela. Ono se nadarmo neříká "nemoce a příbuzný si člověk nevybírá" a křečovité úsměvy lidí, kteří by se navzájem nejraději uškrtili, ty zrovna slavnostní atmosféru nijak nevylepšují.

Ale oslava v kruhu nejbližší rodiny? Vždyť je to krásná příležitost, jak se zastavit v běžném shonu a v klidu probrat všechno možné, zahrát si nějakou deskovou hru (ty se měnily podle toho, jak jsme my děti dorůstaly těm složitějším), strávit příjemné chvíle. Na tyhle chvilky s bráchou a rodiči vzpomínám z celého dětství nejraději...

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy