Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No,Landu mám hodně ráda,ale poděkovat,poprosit i chovat se slušně umím,ale kdyby přede mnou seděla slečna,která by mi sypala vyčesané vlasy do klína,tak to by mi taky vadilo.Pochopitelně paní nemusela reagovat agresivně,ovšem situaci známe jen z popisu slečny,že..............Já včera požádala maminku,aby nenechala dítě v zablácených botech skákat po sedačce,že si tam pak sedne někdo kdo se ušpiní,dozvěděla jsem se,že jsem starý kus hovězího(je mi 44  a pochopitelně to madam řekla jinak) a jestli jsem vůbec někdy byla matka(ano,jsem,ale vím co je to výchova a ohleduplnost)a věří,že dotyčná lady dojela domů a manželovi,pokud nějakého tedy má,případně kamarádkám taky situaci líčila ve stylu jak jí baba v tramvaji bezdůvodně napadla;-D

0 0
možnosti

L64i88b55o89r 55H51o25s70a49k

19. 9. 2014 20:46

Skoda ze se nenasel nekdo, kdo by utrousil 'Prestante tady rvat teta'. On se i potencial blbce rychle vycerpa, kdyz musi utocit na vic frontach :-)

0 0
možnosti

O89t45o 15R54e56i73t64e70r

19. 9. 2014 14:39

na  toto je jediny recept - nereagovat.... ked uz clovek zareaguje, zamota sa, nastve sa a potom sa naozaj neda odist zo vstycenou hlavou... ignoracia naopak nastve tu druhu stranu

0 0
možnosti

L87i75b95o93r 70H76o80s25a70k

19. 9. 2014 20:47

Nereagovat = brzo to odnese nekdo dalsi a stejne to nefunguje :-)

0 0
možnosti

Skáče po stromech na sedm ... nevíte, slečno? .-)

0 0
možnosti

No vy, s tím vaším jménem, byste moc provokovat neměl. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych požádal člověka sedícího za ní, aby byl tak hodný a vyměnil si se mnou místo. Pak bych bábě foukal na drdol až na konečnou zase pro změnu já...;-D

1 0
možnosti

L46i23b81o46r 41H76o18s67a93k

19. 9. 2014 20:48

Nepodcenoval bych ji. Mohla by nasledne zborit celou tramvaj ;-D

0 0
možnosti

představuju si jak důchodkyně přišla domů:

Nazdar Karléééé, tak si představ co se mi dnes stalo v tramvaji s jedním spratkem mladým....   .... no jóóó Máňo, co bys po těch mladejch chtěla, vůbec se neumí chovat

1 0
možnosti

Úplně přesný popis bohužel naší sousedky Blanky a její dcery Blanky. Co si už naše rodina vyslechla vulgarit a urážek a to jen tak. Slušnost je pro ně slabost. Vaše paní zřejmě domů nepřijde rozesmátá jako sluníčko.

Jako slušný člověk hledající chybu nejdříve u sebe a potřebující k neslušnostem nějaké logické vysvětlení, jsem naznala, že někteří lidé jsou energetičtí upíři  žijící z negativních emocí, roztřesenosti, zaskočenosti případně strachu svých obětí. Takže platí klid, smát se tomu a nenechat si zkazit náladu ani den:-)

0 0
možnosti

Me naštve když mi někdo zacne tykat způsobem - heled slecinko nebo heled holcicko...to se ohradim a poukazuji na slusne chovani. Jinak, uz jsem v MHD potkala takových blbcu, nemá cenu s nimi cokoliv resit. Nekdy to delaji i proto, aby měli materiál na socialni site, jeden se chova jako pitomec a druhy blb to nataci...Ta zenska by me svým jednanim taky vytočila, ale uz pro ten způsob komunikace bych radeji pocitala do sta a vykasala se na ni!

1 0
možnosti

Lidem, co si nezaslouží úctu už nevykám. Reakce výše zmíněné sousedky, poté, co jsem jí začala též tykat, jelikož mi vulgárně nadávala: "Co mi tykáš, já ti netykám ty k.... jedna." Úsměvné.

0 0
možnosti

Vyčítání nějaké prkotiny by mě asi nechalo chladným,ale ta "tykačka",to mi vždycky zvedne mandle.

1 0
možnosti
Foto

Votoč se a nečum :-D živě tu situaci vidím a nezávidím, leč mě to skvěle pobavilo :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy