Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kocka007

28. 12. 2010 11:31
ok

Clanek je OK, jenom mne trochu prekvapilo, ze pani Leskova prepocitava "cups" a "oz." (unce) na metricky system. Vzdyt se da vsude koupit odmerka, na ktere jsou zakresleny ruzne jednotky, popr. digitalni kuchynska vaha, kde se daji lehce nastavit jednotky, ve kterych se vazi. Take pecu podle zahranicnich receptu, ale neprepocitavam nic.

Jinak, fotky jsou technicky velmi povedene. Kdyz pecu, tak ale u receptu preferuji fotky s velkou hloubkou ostrosti (cili ostre vsechno), abych vedela, jak by mel zhruba vypadat vysledek ;-)

0 0
možnosti

Anna Lešková

28. 12. 2010 12:30
Re: ok

Ahaaa, to jsem nezmínila - já totiž vůbec nemám váhu! Odměrku jakousi mám, ale používám ji minimálně. (A teď už mi nálepku amatéra nikdo neodpáře. ;-D) Ale přepočet z hlavy se naučit dá, vzhledem ke svému guerilla cooking mi na gramu sem gramu tam nesejde...:-)

0 0
možnosti

eskasoko

25. 12. 2010 19:53
rozhovor se mi nelibil

@rislo mi to od obou nafoukane a arogantni a také se domnivam, ze by se mely vest rozhovory s nekym kdo ma co rict a ne delat z amaterismu profesionaly.

0 0
možnosti

subaudition

26. 12. 2010 13:44
Re: rozhovor se mi nelibil

mi ke kazdemu blogu budete psat o me nafoukanosti?

0 0
možnosti

aza_

22. 12. 2010 11:09
...

Líbí se mi nejen Vaše fotky, ale taky celkový přístup k vaření a focení :)

Jen jsem se chtěla zeptat, kde se vzal trend, kdy je velká část fotky pokrmu rozmazaná. Není to narážka na Vás, s takovými fotkami se setkávám především v časopisech a musím říct, že mi při pohledu na ně připadá, že špatně vidím - prostě mě ruší, když je na zákusku zaostřený jediný detail a zbytek se ztrácí...

0 0
možnosti

Anna Lešková

22. 12. 2010 11:49
Re: ...

Díky!

Při focení jídla se pracuje s malou hloubkou ostrosti - je tedy většinou zaostřená jen část obrázku. Dá se tak zdůraznit detail, oko diváka se soutředí jen na něco - na strukturu, výraznou barvu atd. Podle mě takový obrázek vyvolává mnohem větší chuť na zobrazené jidlo, než když se ukáže ostře úplně všechno včetn pozadí. Taky pak může zapracovat více fantazie...:-)

0 0
možnosti

Bára33

21. 12. 2010 10:05
A co takové kuřátko...

A víte, jak se "připraví"  fotka krásně upečeného kuřátka (husa,...)? Opálí se horkovzdušnou pistolí a poté přestříká lakem.

0 0
možnosti

Anna Lešková

21. 12. 2010 10:28
Re: A co takové kuřátko...

Přesně tak! Ale ono i bez těchto úprav - kdo by měl odvahu sníst cokoli, na co několik hodin svítily reflektory ve studiu...? ;-)

0 0
možnosti

DADAnce

21. 12. 2010 2:10
Pamatuju,

0 0
možnosti

DADAnce

21. 12. 2010 2:11
Re: Pamatuju,

jak kamarád výtvarník tvořil cosi do reklamy ze sýra a těšil se, jak si na tom po focení pošmákne. Pak přišel fotograf a celý to postříkal lakem na vlasy.

0 0
možnosti

Witty1

20. 12. 2010 18:54
Pote

co jsem videl aranzovani do reklamy na Mc Donalds,jak ma vypadat fotogenicky hamburger,tak uz si nedelam iluze ze ten nadherne stavnaty,krupavy (biftek,celer,dosadte si sami) na fotografiich je realny;-D Jinak Leni preju krasne svatky a odpocivej,nacpavej se a fot.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS