Za rok šedesát...

S Milenou jsme vždycky tvořili skvělý pár. Já měl nadváhu, ona spíš podváhu, já byl dobrý v matice a ona si těžko spočítala, kolik zbude peněz po zaplacení všech složenek. Měla dlouhé vlnité vlasy a já z ní byl paf i po deseti letech společného soužití. Pánové, ta vám měla nohy!

"Silel jsem z ni."(deviantart)

Nosila vysoké podpatky a na dlažebních kostkách musela našlapovat značně opatrně. Říkal jsem jí, ať si obuje něco normálního, ale v duchu jsem byl rád, že vedle mě (ač neohrabaně) jde krásná žena, za kterou se otočí každý muž.

Když jsme se vzali, mě bylo čtyřiačtyřicet a jí dvaadvacet. „Mohla bych bejt tvoje dcera,“ říkala mi a tahala mě za plnovous. „To bys měla večerku v deset a nulové kapesné,“ škádlil jsem jí. Byli jsme šťastní. Alespoň já určitě.

S prvním dítětem jsme se trochu odcizili. Musel jsem víc pracovat, ve firmě byla spousta problému a já pomalu nevěděl, kde mi hlava stojí. Milena si navíc stěžovala, že mi nestojí. „Copak tě nepřitahuju, broučku?“ ptala se mě hloupě. A já se zmohl jen na: „Až zejtra, beruško.“ Zejtra samozřejmě nebylo nic a pozítří taky ne.

Popravdě mě ani nepřekvapilo, když jsem jednoho odpoledne přišel domů z práce dřív a našel v posteli mojí manželku a nějakého chlapíka. Vypadal na třicet a měl všechno, co mně chybělo. Vlasy, svaly i chuť na sex. „Tak vy jsme nám přišel spravit ten kapající kohoutek,“ zvolal jsem ode dveří. Muž se překvapeně zvedl na loktech a Milena pištěla: „Broučku, já ti to vysvětlím,“ Na nic jsem nečekal. Vola ze sebe dělat nenechám.

Zavolal jsem kamarádovi právníkovi a rozvedeni jsem byli během pár dnů. Milena měla kruhy pod očima a pořád plakala. Bylo mi jí trochu líto, ale mimoděk jsem si povšiml, jak se jí v minisukni rýsuje začínající celulitida.

Za rok mi bude šedesát. Mám velkou prosperující firmu, rodinný domek, dvě dospělé děti, dva bílé pudlíky a čtyřiadvacetiletou ženu. Má rovné vlasy a upřímný úsměv. Jsem si jist, že jsme šťastní. Monika říkala, že jí nedostatek sexu nevadí.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lenka Veverková | čtvrtek 8.5.2008 23:32 | karma článku: 27,54 | přečteno: 2647x
  • Další články autora

Lenka Veverková

Co je pravda, a co ne? (Mlčení bobříků, Přísně tajné: Hrubá nemravnost)

... přemýšlím u inscenací Mlčení bobříků a Přísně tajné: Hrubá nemravnost. Autorem obou divadelních her je Tomáš Dianiška, který se při psaní nechal „inspirovat“ skutečnými osobnostmi, událostmi a celkovou atmosférou dané doby.

27.2.2017 v 17:47 | Karma: 12,83 | Přečteno: 757x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Taková ta dobře udělaná činohra

Ona ho miluje hluboce, on ji rozumně. Ona žárlí na ni a zlobí se na něho, on vyžírá ji a ona chce zpět své peníze. A on podřezává svině. Zní to jako spletitá hra osudu nebo jako námět mexické telenovely?

27.4.2016 v 9:10 | Karma: 11,59 | Přečteno: 532x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Takže vy budete kritička!

"A co vy studujete?" zeptal se mě se zájmem komisař, když jsem znovu neudělala zkoušku z autoškoly. "DAMU," přiznala jsem a hlas se mi klepal. "Tak to byste neměla bejt nervózní, ne?

26.4.2016 v 9:30 | Karma: 16,66 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Osobní

Lenka Veverková

A žili šťastně až do smrti...

... říká se na konci skoro každé pohádky, aby byl happy end ještě umocněn a malé děti získaly pocit, že zlo zůstalo navždy poraženo a pravda a láska zvítězily nad lží a nenávistí. Ale bylo to tak doopravdy?

16.3.2016 v 18:28 | Karma: 10,80 | Přečteno: 578x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Jak jsem si vysnila terasu

Vyrostla jsem na vesnici. Obklopená přírodou jsem tudíž byla dennodenně. Každé ráno mě budilo kohoutí kokrhání a slunce, jež mohutně pražilo do mých oken situovaných na východ. Snídala jsem na zahradě, chodila jsem bosky

21.7.2015 v 14:45 | Karma: 25,54 | Přečteno: 3689x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy