H&M večírek v Showroomu: Opila jsem se a potkala Sandru Leopardovou

19. 11. 2010 7:43:05
Svět fashionbloggerek (holky v věku třináct až pětadvacet let, které uveřejňují na internet fotky svého oblečení) nyní žije jedinou událostí. Lanvin připravil kolekci pro obchodní řetězec H&M, jež se objeví 23. listopadu pouze v Nákupní galerii Myslbek. Na nákup bude pouze 15 minut a kdo se o oblečení doslova nepopere, nezíská nic. Ani barevné hadříky, ani závistivé pohledy ostatních bloggerek.

Vychytralé H&M rozjíždí svou kampaň velmi dobře. Hezké oblečení (o kvalitě nemluvím) za přijatelnou cenu, trendy odkoukány z módních přehlídek, takže nehrozí, že byste se producírovali v něčem, co je OUT. Nové kolekce jsou nafocené na atraktivních modelkách a ještě před tím, než se dostanou do obchodů, kde by je mohli ošahat i "normální" smrtelníci, jsou přístupné pouhé elitě v Showroomech - rozuměj: v místnostech, kde je oblečení, boty, doplňky a kabelky naaranžováno a vy při jeho prohlížení můžete uzobávat jednohubky i další pochutiny a upíjet šampáňo či džusík. Všichni přítomní - většinou jsou pozvané právě fashionbloggerky - se baví o módě, o tom, jak jim to sluší a o svých blozích. Zároveň všechno fotí - existuje mnoho variant, jak zdokumentovat jedno šourůmácké odpoledne: já a moje kámoška, já a můj drink, já a šaty, co se mi líbí, já a jídlo, já a moje tři kámošky, já a boty, které bych si na sebe nikdy nevzala, ale vyfotím je, protože ty fotky každého zajímají.

vyfotnasobe.jpg

"Nejdřív vyfotím já tebe a pak ty mě, jo?"

obedve.jpg

"Vyfoť nás, vyfoť nás!"

vyfotnasvsechnytri.jpg

"Vyfoť nás všechny tři!"

Již pár hodin po večírku je internet zahlcen články se spoustou fotek (ať už lepší či horší kvality) a pochvalných komentářů. Večírek se vydařil, oblečení bylo krásné, jídlo chutné, pití ani ne moc studené, ani ne moc teplé, prostě akorát, všechny holky hrozně milé, fajn a sympatické. Všem to hrozně slušelo a těšíme se až se zase uvidíme. Trocha hořkosti se přeci jen objeví: Proč tam byla pozvaná zrovna tato bloggerka? A nemá támhleta příliš široká stehna do té krátké sukně? Ale nebudeme radši příliš vyvolávat rozbroje, a proto nebudeme jmenovat. Jsme přeci všichni jedná velká fashionbloggerská rodina.

nejsoudokonale.jpg

Ani fashionbloggerky nejsou dokonalé.

Nějakým omylem jsem i já byla pozvána do Showroomu (vyšpul ústa, vyslov šourům), kde se schází smetánka této scény. "Proč zrovna já?" říkala jsem si. Většinu času chodím otrhaná jako hadrák, nezajímám se o módní přehlídky a nesdílím nadšení z nákupů. Co tam budu dělat? Otázala jsem se jedné z organizátorek, od níž mi přišel přátelský e-mail se spoustou smajlíků. "Je to vlastne taky maly vecierok, kde mame catering, vyborne jedlo a skvele napoje ... a samozrejme aj kopu fajn ludi, vratane nas dvoch Katiek :)..." Očividně se mi dostalo příležitosti, o které sní každá malá holka ještě než si založí vlastní blog. Nesměla jsem tam chybět!

IMG_8990gg.jpg

Boty za dva tisíce (ty vpravo).

Pět minut před zahájením akce jsem váhavě přešlapovala na ulici a bojácně se rozhlížela kolem sebe. Procházející skupinky pěti a více dívek mě přesvědčily, že jsem tady správně. Nechtělo se mi tam. Anti-fashion přítel mě přemlouval, ať je následuji a dodával mi odvahy: "Třeba to nebude tak hrozný, třeba se nebudou bavit jen o módě..." Dostala jsem křížek na čelo a pusu na tvář a byla jsem vyslána. "Škoda, že nemůžu jít s tebou," volal na mě z dálky, "hrozně rád bych potkal Vítězslava!"


Fashionblogger Vítězslav a jeho nesmrtelná věta, která se hodí k pobavení na každou párty: "Jediné, na co se zmůžu když přijdu z práce, je sezení u mého psacího stolu, ovívání se vějířem, pití studených nápojů, a koukání do notebooku či čtení a do toho se občas otřu damaškovým kapesníkem..."

Před vstupem do onoho růmu mi chtěl personál v uniformě sundat můj ošuntělý kabát a pověsit jej na ramínko. Měla jsem minutu na rozmyšlenou - budu se snažit zapadnout mezi módní ikony, nebo zůstanu outsiderem? Při pohledu na své tepláky mi nezbylo než zamumlat: "Dneska to tady bude asi hodně fashion, co?" a hrdě vypjala prsa v umolousaném svetru. Hned ve dveřích jsem byla uvítána organizátorkou celé akce. Potřesení ruky, milý úsměv, byla jsem přivítána jako stará známá, což mě trochu překvapilo, poněvadž do tohoto okruhu lidí rozhodně nepatřím... Rozhlížela jsem se po ostatních, fotila, chodila sem a tam, občas se podívala na oblečení a cítila se nesvá.


Když jsem si myslel, že revoltou bude, když přijdu v teplákách, netušila jsem, že mě tento mladík v pyžamu trumfne...



Kupte si šaty za šest tisíc. Máte na to čtvrt hodiny!

Oblečení mě popravdě nijak neuchvátilo. U šatů s bohatou sukní (5 999,-) se mi nelíbil béžový vršek, ostatní šaty (4 499,-) se páraly a trička měla na můj vkus přeplácaný potisk. Neocenila jsem ani kvalitu materiálů, poněvadž jsem laik a jak by řekla moje maminka: "Se to jednou vypere a vypáře se to celý!". Očekává se ale, že mít kousek od Lanvina (i když jen z H&M) bude chtít mít každá. Podmínky pro nákup jsou opravdu podivné: "Co platí pro nákup dámské kolekce Lanvin for H&M: Jelikož se očekává ještě před otevřením butiku nával dychtivých lidí, kteří touží po modelu z limitované kolekce Lanvin pro H&M, utvoří se z prvních 320 zákazníků ve frontě dohromady 16 skupin. Každých 20 lidí ze skupiny obdrží náramek jiné barvy. Tento náramek vás opravňuje ke vstupu do dámského oddělení H&M, kde můžete nakupovat 15 minut. (zdroj: moda.cz)" Takhle to měli komunisté vyřešit s frontami na banány a na maso! Pánská kolekce se mi docela líbila. Konečně něco jiného než skate mikiny a seprané džíny, místo nich elegantní sáčka, společenské kalhoty a barevné boty.

kvali.jpg

Kvalita nebo módní trend?

Uždibovala jsem pověstné makróny (barevné sladké cosi slepené náplní), jež se roztékaly, a ochutnávala další jídlo, které přeochotná hosteska rozdávala. Kolem mě se štěbetalo o módě, všichni se objímali, usmívali a tahali oblečení sem a tam. "Ježiš, tobě to sluší, ty jsi hubená!" "Ale ty taky, odkud máš tu sukni?" Neměla jsem na to už sílu, musela jsem jít k baru. "Co si dáte? Drink v barvě vlasů?" otázal se mě barman s domněním, že patřím mezi ty ostatní. "Něco na nervy!" objednala jsem si a získala navíc i soucitný úsměv.

upejp.jpg

Linie-nelinie, bloggerky se neupejpaly!

Najednou už jsem věděla, kam patřím. Zůstala jsem u baru a neodešla ani na krok. Ucucávala jsem speciální - mě na míru míchané - nápoje a bavila se poznámkami: "Támhleta si asi nechala prsa doma... A odkdy jsou podvazky takhle vidět?" Konečně jsem slyšela něco jiného než upištěné: "Jééé, tobě to sluší! Vyfotíme se spolu?" Po páté skleničce jsem konečně potkala Vítězslava, který měl na sobě fešné holínky (samozřejmě, že celý den ani nekáplo, ale tohle je móda!), ale neprofesionálně se mi vybil fotoaparát a já roztančeným krokem opustila místnost.

IMG_9014dd.jpg

Odešla jsem v povznesené náladě a s rozmáchlými gesty příteli vyprávěla, o co všechno přišel. "Byla tam i Sandra Leopardová! A Vítězslav! A já jsem opilá, hihi." Není to pro mě. Uculovat se na ostatní, hrabat se v oblečení a chválit ostatním jejich zevnějšek.

A co vy? Kdy vás pozvou do showroomu? Jste dostatečně fashion? Půjdete stát frontu na Lanvina? Znáte Sandru Leopardovou?

A chcete ještě více fotek?

Autor: Lenka Veverková | pátek 19.11.2010 7:43 | karma článku: 29.68 | přečteno: 9505x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.38 | Přečteno: 340 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 27.72 | Přečteno: 437 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.11 | Přečteno: 185 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.26 | Přečteno: 9255 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 86 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3976

Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy





TOPlist

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...