Diskuse

Nový článek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste jistota! .-)

0 0
možnosti
Foto

Píšete úžasně, Leni. Má to šmrnc a duši. Chtělo by to knihu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J77a74n45a 77M72a83j93o16v29á

13. 6. 2015 20:18

Se šarmem napsáno. DíkyR^R^

0 0
možnosti
Foto

Se šmrncem napsané. Je to již hodně dávno kdy jsem střídal zaměstnání i ženy velice často.

Také jsem pracoval ve funkci vrchního v jednom nóbl hotelu.

Zde mi servírky beze studu předváděli to co v povídce vtipně popisujete.;-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím co vám padá, ale punčocháče (neboli punčochové kalhoty až do pasu) to nebudou. Padat vám mohou punčochy (na podvazkový pás nebo samonosné). Rozdíl stejný asi jako kdybyste neudržela rovnováhu na autě protože ty dvě kola za sebou vás neposlouchají (stejný rozdíl: motorka - auto)

0 0
možnosti
Foto

J89a66n90a 71M60a61j96o96v58á

13. 6. 2015 20:17

Klidně i punčocháče, stalo se mi to mockrát :-)

0 0
možnosti
MS

Já bych to řešil nějakými elegantními kšandami. :-)

2 0
možnosti
KS

Ještě horší je, když v létě bez punčoch padají kalhotky:)))).R^

0 0
možnosti
Foto

Proto používám zásadně samodržící. Další výhodou je možnost spárování - kupuju stejné páry a když jedna nohavice odejde druhá se stává náhradní k jinému páru.

0 0
možnosti
JF

J22a88n 71F24r31o94l29í50k

12. 6. 2015 13:51

Pcha. A co my muži. Pravda, ne každý musí nosit kompresní punčochy. Kdo ale takové neštěstí má, ví jak mizerně drží ty pitomé pružné pásky na chlupatých stehnech (nemluvě o každodením navlékání směšně malých punčoch na obrovské tlusté nohy). Uprosil jsem doktorku aby mě předepisovala jen lýtkové a od té doby mám pokoj.;-D

0 0
možnosti
MP

Mám takovej fígl ... navrch na punčocháče obléknu ještě stahovací kalhotky a potvory sjíždívé drží!

Používám zejména v zimě, kdy na mě přes punčochy táhne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy