Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale jdi ty..taková hezká holka se nepotřebuje dřít v posilovně;-D Ale popis trenéra mě donutil vybouchnout smíchy...stavění domů, zachraňování dětí...vynikající..

1 0
možnosti

Výborně, je fajn přečíst si taky něco odlehčeného, po všech těch blozích na politická témata sepsaných samozvanými odborníky:-)

A ještě jeden důsledek Vaše vyprávění má: vždycky jsem se trochu do posilovny bál, že se mi tam budou smát a budu vypadat jako blbec. A Vy jste mě přesvědčila, že jsem se nemýlil. Nikam nejdu;-D

1 0
možnosti

ach, ty začátky...;-D (výborně napsaný, okarmováno ;-)R^)

1 2
možnosti

Tohle je dobré. Úplně mi to připomíná když jsem se jednou přihlásil na fitbox (na mou obhajobu bylo ve zběžném infu napsané, že je to vhodné pro všechny, bez rozdílu pohlaví). Taky jsem došel pozdě, a protože nejsem zrovna moc na výdrž a švihadlo, moc mě to nenadchlo. Ale pěkný příspěvek, smál jsem se s pochopením :-D

1 1
možnosti

Jé, paráda, dlouho jsem Vás nečetla a mám radost, že teď jsem mohla:) Jako obvykle vtipný a hezky psaný blog, díky!:)

2 3
možnosti

(aha jsem první) No promiňte ale v čem tedy spočívá pointa Vašeho příspěvku ?

2 2
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy