Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky píšete, lébi se mi to. také zkušenosti se svačinami, i když ne tak hrozné, jako vaše, nebo si to už nepamatuju.

0 1
možnosti

Krása jako vždy.

0 0
možnosti

8-o to psalo moje dítě, sice je o něco mladší, (i když vy máte teprve před maturou, ne?) a tudíž rozblemclé chleby už se nekonaly, protože vše dostávalo v krabičce, ale hlavně pro ten konec- co teď sní jen k svačině je k nevíře. 

Ani já, když jsem při škole sportoval, sem toho tolik nespucoval. Za blog R^

4 0
možnosti

R^;-D karma!!Sice jsem o několik desítek let starší,ale okamžitě se mě vybavily vzpomínky na školní léta a poté na tahání rozmačkaných svačin z tašek našich dětí!!Je to nekonečný příběh,ale díky za,po dlouhé době,milý článek!!

5 0
možnosti

P17a50v90e60l 48R88y72s

14. 2. 2013 8:22

To vaše: "jsem milostivě otevřela ústa a požitkářský polkla" vytrženo z kontextu je prostě po ránu boží. Nevím, jestli to byl cílený dvojsmysl, ale budu se tomu chechtat celý den. ;-);-D;-D

Karma

A ted jdu dočíst zbytekR^

5 1
možnosti

P70a56v59e81l 68R39y58s

14. 2. 2013 8:28

Zbytek už tak veselý není, přeji dobrou chuť.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS