Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teeeda, penezenka na krku ;-DTy taky? ;-D

0 0
možnosti

Jednou jsem s manželkou našel OP na rušné plzeňské ulici. Patřil mladé dívce (asi 16 let). Bylo to však již k večeru v neděli a tak jsme řešili co s tím. Šli jsme pomalu na nejbližší zastávku MHD. Na zastávce stála parta mladých lidí a mezi nimi mi oslovil obličej jedné dívky. Podíval jsem se na foto nalezeného OP a podoba byla až zarážející. Tak jsem ji oslovil a průkaz ji skutečně patři. O ztrátě doposud nevěděla. Byla ráda, protože asi za dva dny chtěla jet do ciziny. Tak náhoda vyřešila starosti mě i jí.

1 0
možnosti

Já jsem jednou po ránu našla na ulici občanku a zbrojní pas. V životě jsem takový průkaz neviděla. Trvalo mi dlouho, než jsem našla policejní stanici. Když jsem z ní odcházela, mrzelo mě, že jsem ty doklady nedala majiteli sama. Jejich nezájem a laxnost mě překvapily. Ale majitel byl z poměrně velké dálky.

0 0
možnosti

Mně vypadla asi před 10-ti lety peněženka v kině Modřanský Biograf. Přišel jsem na to doma, tak jsem tam jel zpátky, bylo už zavřeno. Ráno před obědem mi vzali telefon a ať si přijedu, že ji našla uklízečka. Bylo v ní skoro tisíc korun, občanka, řidičák, Visa. Oni ani nechtěli žádnou odměnu. Pak že se občas nenajdou slušní lidé. Alespoň občas.

0 0
možnosti

Hlavně se nenechte ukecat, že jste doklady ztratila. Přece Vám je MUSEL někdo ukrást.

Jinak budete za kdejakej prd platit a když budete mít z policie doklad o krádeži, je řada vystavení nových dokladů zdarma (nebo skoro).

1 0
možnosti

já když ztratil občanku, tak mě policista (tenkrát ještě příslušník VB) informoval, že ztrátu musím hlásit ne v místě bydliště, ale v místě ztráty. když jsem podotkl, že bych v tom příápadě musel obejít půlku stanic v Praze jenom pokrčil rameny a začal vyhrožovat pokutou

1 0
možnosti

J91i56r36i 67D62o52b29r65ý

3. 1. 2013 13:08

Jo penezenky. Za posledni rok jsem nasel a odevzadal majiteli tri, nastesti jsem tu vlastni neztratil. :-)

Poprve u popelnic, ztratil ji soused a lezela tam za bileho dne asi 5 hodin. Naposledy vcera pri obede.

Mimochodem dal bych si pozor na zneuziti obcanky. Ztratu nahlasenou nemate, nevite co se s ni nedavnou dobu delo. Klidne muzete zjistit, ze splacite nejaky "Vas" dluh. Nalezce s tim nemusi mit nic spolecneho, neni neobvykle ukradenou penezenky vracet na misto kde se "ztratila".

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS