Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pejsekCDN

13. 9. 2012 18:30
Pche, kočka

s ní naděláte. :-)

1 0
možnosti

Nela117

14. 9. 2012 7:12
Re: Pche, kočka

;-D Třídní nepřítel, co?:-)

1 0
možnosti

Lanolin

13. 9. 2012 16:59
pes vám pomůže, kočka si vás podmaní

Když máte radost, pes je prožije s vámi a vaše radost se znásobí. Pokud máte chmury a deprase, stačí natáhnout ruku a hned pod ní se studený, chápající frňák, který vám projeví účast a nenutí vás do něčeho, do čeho se vám nechce.

Kočka si vás jen omotá kolem drápku a veškerá její interakce je - mám hlad, mám chuť si hrát a nic krom tebe nemůžu najít, potřebuju podrbat, dej mi pokoj.

Jednoduchá zkouška, vzbuďte psa, nebo ho odvolejte z oblíbené zábavy a začněte si s ním hrát, či se mazlit, vždy přijde a má skutečnou a nefalšovanou radost, že jste si udělali čas a hrajete si spolu. No a potom zkuste najít kočku. A když ji najdete, zkuste ji vzbudit, přivolat/odvolat od jejího zájmu a hrát si s ní. I když nebude psovi dobře, tak přijde, nechá se podrbat a očima vás poprosí o klid.

Pes vás má rád opravdu a vy máte rádi svého psa (doufám). U kočky je to jednostrané, tu musíte mít rád a sloužit jí.

Díky, nechci. Já chci rovnocené parterství, ne dělat někomu hračku a krmiče.

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

13. 9. 2012 17:57
Re: pes vám pomůže, kočka si vás podmaní

Vidím to přesně naopak. Pes je trapně subisivní a kočka rovnoprávný partner. Lidé milují psy...protože pes se podřídí

;-)

2 0
možnosti

salsabeel

13. 9. 2012 16:18
.....

opravuji: Krásně, ne krásce...

0 0
možnosti

salsabeel

13. 9. 2012 16:17
Joooooo!!!!

Naprosto přesné a typické, kočka si omotá i toho nezapřísáhlejšího kočkoodpůrce... krásce jsem si početla a hodně se pobavila R^V;-D

1 0
možnosti

richardhorak

13. 9. 2012 14:39
Já to čtu ...

... v kanceláři, jen tak pod vousy se usmívám ... ale když jsem došel k větě: " Tady u Ho-či Mina mají ..." tak jsem vyprskl ... boží! Kočka, maminka, i vyprávění."

1 0
možnosti

Zefram Cochrane

13. 9. 2012 11:28
zlatej pes

:-P  ;-D

2 0
možnosti

PlusOne

13. 9. 2012 15:48
Re: zlatej pes

Vzhledem k tomu, že jsme dvě kočky doma měli (museli jsme je dát pryč kvůli dítěti), mi nezbývá, než s vámi souhlasit.

BTW, i já jsem víc "psí" člověk, ke kočkám jakožto svéhlavým, paličatým, nevychovatelným a nade všechno vychcaným tvorům jsem si nikdy cestu nenašel....

0 0
možnosti

cervenec

13. 9. 2012 10:07
Naprosto chapu,

taky si obcas davame kocku hlidat mamou a teprve pak poznavame z hlaseni, jaky to mame uzasny a nedoceneny zvire. Mimochodem - nase kocka je prazska a bytova trictvrte roku, v lete (a o vikendech) je na chalupe a je z ni kocka totalne outdoorova a vesnicka, vcetne chytani mysi, uplne bez zavahani prechazi z jedne role do druhe. Mne by jenom zajimalo, co si o tom mysli ...

2 0
možnosti

viveka

13. 9. 2012 8:18
Krásná maminka

:-)

1 0
možnosti

pribinak

13. 9. 2012 8:16
MOC HEZKÝ

mám podobně rozmazlený 4 kocoury, dva jsou z útulku a dva nalezenci, moc jsem se u článku pobavila:-)

1 0
možnosti

Maryša Šárecká

13. 9. 2012 7:48
No

konečně má kočka nějakej život!

1 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy