Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

RozenFCB

15. 5. 2011 13:02
ja tomu asi neverim

omlouvam se, ale odmítám věřit tomu, že tam profi fotograf přidal ty hvězdičky, to snad ne:-D(trochu mi to pak pripomíná pohlednice co se posílají od moře)

každopádně hodně štěstí u maturity. Já byl nakonec zklamaný, jaká to byla pohoda, po těch 4rech letech strašení. Tak at to dopadne podobně aj tobě.

A vyšla žurnalistika? Protože ty příjmačky na Vš jsou proti maturitě mnohem větší brutál, pokud člověk jde na ty oblíbené obory. Kam žurnalistika dle mého patří(nebo 5 let zpátky, kdy jsem přijmačkoval já, patřila)

0 0
možnosti
LV

subaudition

2. 6. 2011 11:18
Re: ja tomu asi neverim

přidal sám od sebe... a právě ještě chtěl víc času na úpravy a my si bláhoví mysleli, že bude přidávat světlo nebo něco retušovat. a k rukou nám přišlo tohle...

na žurnalistiku nejdu, jdu nakonec na DAMU :)

0 0
možnosti

ten kyselej voe

10. 5. 2011 23:43
OMG

Co jsou to za příšernosti? 8-o Ty šaty... ty kravaty! Veverková z nich fakt těžce nejvkusnější.

0 0
možnosti

doriana_

29. 4. 2011 12:20
Tak mladá a tak odvážná a originální...

Tiše závidím a jdu se zahrabat....

P.S. Tu maturitu dáte levou zadní.

0 0
možnosti
MR

RozenFCB

15. 5. 2011 12:58
Re: Tak mladá a tak odvážná a originální...

no, oni ti lidi s názorem nemají na střední škole zrovna na rúžích ustláno. Já během Sš ve volném čase dělal debatování a jen kvůli tomu jsem u některých učitelek měl dost velký vroubek. Často se mi stávaly ty situace, kdy jsem dostal z písemky špatnou známku s odůvodněním že: To je ten debatér, vaří z vody, takže to nemůže mít dobře. Ale maturita byla nakonec za 4, překvapení pro celou školu... nádherné zadostiučinění. Podotýkám, že průměr známek na vysvědčení jsem měl přes 2., to pak bylo omluv....

důležité holt je, aby byl na Vaší straně předseda maturitní komise, pak je to fajn.)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 4. 2011 15:50
dobrý,

malé černé se hodí vždycky, botičky chválím a mašli taky. palce držím. taky mi přijde legrační, že někdo, koho znáte celý život v kalhotách a s culíkem, vidí zásadní záležitost v deseti kilometrákách kanýrů a loken, přestojí, že v tom vypadá jako parodie na Troškovu pohádku a je ochoten kvůli tomu zhysterizovat celou rodinu. ale ať, je mu přáno. :-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 4. 2011 15:58
Re: dobrý,

tak jsem si pustila i tu písničku. ;-D k volánům, jako když najdeš.

0 0
možnosti
TV

Witty1

15. 4. 2011 19:29
Moc hezky :-)

a ja ty palce fakt drzim.

0 0
možnosti
A

Alyssa

15. 4. 2011 16:39
dotaz

Kdo měl ten blbý nápad, aby slečnu ve žlutých šatech nechal dřepnout? Vypadá jak pýchavka ;-D

Takové šaty jsou prostě dělané na to, aby se v nich stálo (a to je tak všechno, co se v nich dá dělat)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy