Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

janiiiv

8. 3. 2011 1:54
No co, no

Táhne mi pomalu na pětadvacet a můj "arzenál" spočívá v jedné řasence, několika rtěnkách (k některým z nich mám nábožnou úctu, konkrétně k jejich značce a ceně /vánoční dárek/), jednom zdravíčku, několikero stínech (ladím podle oblečení, celkový počet cca 5), tekutých očních linkách (na ty bych potřebovala video tutorial), několikero tužkách na oči (viz pozn. v závorce u tekutých linek a rtěnek) a několikero lacích na nehty, kde největší extravagancí je žlutá (když už mám žlutý botky, tak to sladíme, no né?). Kdyby se to nashromáždilo, co mám doma i na privátě, tak by mi pořád stačila jedna z těch ošatek. To ale nemluvím o parfémech, mejdlíčkách, krémíčkách a mlíčkách :-D (Ať žijou dárky - nikdo ale nechápe, jakou spotřebu šamponu můžu mít s vlasy do půl zad, a ten mi prostě nedaj a nedaj.)

0 0
možnosti
A

andulla

2. 3. 2011 21:09
:-)

mluvíte mi z duše, slečno!

plebspříspěvek - já se už asi rok nemaluju vůbec. běžné okolí si na to zvykne, nemám potřebu svým obličejem ohromovat neznámé - to radši oblečením, nemusím se s ničím piplat a vyhazovat peníze a ještě mám ze sebe pocit přirozené krásy 8-) společenské akce řeším řasenkou, ve chvílích největší odvážnosti černou linkou na víčku, mimo to vlastním ještě jeden krém, světlý pudr a jeden čistící nesmysl. no a ten kartáček na zuby :-)

0 0
možnosti

doriana_

1. 3. 2011 12:50
Hezký a vtipný!

:-) Konečně jsem měla důvod zasmát se...

0 0
možnosti
DN:

dobrá nálada :D

1. 3. 2011 8:10
:)

jsem se zasmála

0 0
možnosti

crocodileclip

1. 3. 2011 7:09
Za 20let si

Namalujete na ,,ksicht" nějaký obličej;-Da vietnamci mají tolik líčidel, že drží dokonce i na třpytkách ve vodě....no a zatím to ryby nějak neberou;-Dasi to chce originál a přírodníR^

0 0
možnosti
KT

Ježikača

28. 2. 2011 22:01
ježíšku, to je moc.

až to uvidí Avatar, dostane tik. jinak to vaše líčení k moc hezkému kostýmku - dokonalé. vyrazila jste tak? celou dobu přemýšlím, jestli bych posbírala odvahu jít takhle do práce. nejlépe na jednání. a dělat, jakože vše OK. z toho by se dalo žít dlouho.;-D

0 0
možnosti

Pančelka

28. 2. 2011 20:12
Zaplaťpámbu

No, každý máme nějaké starosti, zaplaťpámbu že nejsou větší, není liž pravda.

0 0
možnosti
M

motylek_02

28. 2. 2011 19:29
:-D

Ja tam ty lani oci vidim a rikam si: zaplat panbuh ze mate jen tu malinkou tasticku. Nedej boze ty kreace co by vznikly z vetsim arsenalem (soudim dle prorozene fotografie);-DR^

0 0
možnosti
M

motylek_02

28. 2. 2011 19:30
Re: :-D

;-D prilozene

0 0
možnosti
TV

Witty1

28. 2. 2011 17:58
Boze to je desny

;-D to je u vsech asi stejny...ta zaplava lahvicek,tasticek,pikslicek...doufam ze ve svym veku to nijak neprehanis.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy