Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

janiiiv

8. 3. 2011 2:05
Rozumím

Jsem na tom stejně, i když spím nakrásně třeba 12 hodin, stejně budu celý den zívat a budu nepoužitelná. Navíc jsem zmrzlina největší, takže dvoje ponožky jsou teď asi šestým měsícem moje druhá kůže. Bohužel jsem zatím na recept nepřišla. Těch pár dní sluníčka a teplot nad nulou bylo pro mě požehnání, ale jinak se nemůžu dočkat jara a tepla. Zatím do sebe liju kafe, čaj, snažím se občas nějaký vitamín (pokud možno ne nic z tropů, protože to organismus ochlazuje, navíc to trhají nezralé a já tomu prostě nevěřím :-p ). Tak nám přeju oběma (všem kolem) brzké jaro :-)

0 0
možnosti
JV

JayVandermark

1. 3. 2011 15:25
Únava

Já jsem byl unavený od malička, což bylo zejména způsobené tím, že já jsem noční člověk a společnost je nastavena na ranní život. Nejhorší bylo období na VŠ. Vstával jsem okolo 6. ráno, celý den jsem byl nemotorný, spal jsem v dopravním prostředku i ve škole, byl jsem absolutně mimo. Přišel jsem domů a padl do postele. Večer jsem nemohl usnout. Už ke konci střední školy jsem kvůli brzkému vstávání začal trpět srdeční arytmií. Po škole jsem si našel práci, která mne bavila a zároveň jsem se mohl dobře vyspat. Moje další práce byla taková, kde jsem se mohl domluvit, na kterou hodinu přijdu do práce, takže většinou jsem pracoval od 14. do 22. hod., což mi maximálně vyhovovalo. Zmizela i arytmie. Dnes pracuji od 10. do 18., což je na mne ještě brzy, ale okolo té 9. hodiny ještě vstanu s tím, že jsem vyspalý a v práci na mne únava také nepadá. Právě únor byl pro mne vždy nejvíce kritickým měsícem - silné mrazy, Slunce vůbec nehřálo, ale sloužilo jen jako kulisa a jaro pořád nikde.

0 0
možnosti
MR

RozenFCB

28. 2. 2011 18:08
co na unavu?

presso, maté(ale pořádně silné)

a jednou za cas si proste dáchnout. jenže to se na Sš dělá těžko. Tedka jsem po sérii mnoooha zkousek dojel po skoro 3 mesících domů a nedělal téměř nic, cítím, že mám energii minimálně na další měsíc učení. A to jsem fakt měl pocit, že umřu. Jinak není od věci cvičit(5 tibeťanů se dá dělat každý den a není to nic těžkého) a nebo ideálně běhat, to mně vždy dost nakopne. Ještě se snažím tu hladinu kofeinu drzet na urcité úrovni...pít celý den silný čaj, pokud se potřebuju třeba fakt fest učit.

Každopádně si pamatuju, že ta střední mně taky dost ničila, po maturitě jsem prospal skoro 14 dní :)

0 0
možnosti
MR

RozenFCB

28. 2. 2011 18:13
Re: co na unavu?

a co se týče jídla, zkusil jsem 2 měsíce být vegetarián(trochu z donucení, nebylo peněz na maso) a přiznám se, že mi potom nikdy nebylo hůř(asi měl svoji vinu i stress ze zkouskoveho a podobně) ale zdravá strava mně fakt dost ničila. Po asi 5 ti dnech doma, kdy se jedlo snad jen maso, je mi zase skvěle:) takže nějaké zdravé jídlo úplně nedoporučuju. Ale zase rozumně....snažím se jíst věci o kterých vím, že mně neuspí....lepší nějaké ty špagety než vepřo knedlo zelo:)

kazdopadne zima asi vas zenske nici o neco vice, bo moje máti pokaždé po práci musí dát šlofíka a sestra prý taky chrní každý den....takže jsem asi moc nepomohl:)

0 0
možnosti
JP

Jitka P.

22. 2. 2011 19:38
Mám to stejné

Teď mám chvilu volno od VŠ, tak pracuju od 7 do 4 a přijdu dom utahaná...že bych hned padla do postele. Ale že z toho dne chci něco mít, zapnu net, podivu se na pár dílů seriálů, jeden až dva filmy a hle- půlnoc! A ráno bych se za to proklínala a nadávám si, že dnes půjdu spát maximálně ve 22 hodin. HOUBY !

A podle mě jsi prostě unavená z té nekonečné zimy. A pomůže ti jedině sluníčko a jaro. Tak ještě chvilu vydrž ;)

PS: A pěkný článek!

0 0
možnosti
LV

subaudition

22. 2. 2011 19:56
Re: Mám to stejné

No hurá, konečně mě někdo pochopil a neříká mi, že je to mou slezinou nebo depresí... haha.. přesně, je to tou nekonečnou zimou a tim, že nám 4x denně na hodinu vypínaj topení.

Díky!

0 0
možnosti
TV

Witty1

22. 2. 2011 17:12
Taky usinam

kdyz jedu z prace autobusem...dyš vono je tam ted tak teplo a milo;-D Ale vstavam v 5 do prace a dokud nemam v praci kafe(nizky tlak) tak v podstate ani nevim jak jsem se tam dostal,clovek to ma za ty roky tak nejak zautomatizovany ci co...ale az tak spavej jako ty teda nejsem,doma v 6 neusinam,to ne.

0 0
možnosti
TV

Witty1

22. 2. 2011 17:18
Re: Taky usinam

A bedna kytu?prosim?to si predstavuju jinak,neboj.

0 0
možnosti
MN

martin1234

22. 2. 2011 11:30
Měl jsem stejný problém

Denně jsem vypil dva redbuly nebo jejich náhražky a přesto jsem byl pořád ospalý. Pak mě redbul prožral střevo a musel jsem změnit jídelníček (vynechat kofein, sušenky,  pečivo). Je to na delší povídání, ale teď v pohodě. Vstávám před šestou a jsem hned jak rybička.

0 0
možnosti
VS

Datel1

22. 2. 2011 11:13
Má rada

Jsem jednou tak  starý jako vy a trpím též strašlivou únavou, usnul bych všude. A navíc občas onemocním podivnou chorobou, jež má za následek, že při cestě autobusem domů klidně usnu i ve stoje, natož v sedě. Utěšuji se tím, že je to vypitým černým pivem, na které bčas chodím s kamarádem. Jinak totiž v busu usínám jen v sedě. Ale teď vážně - co mi pomáhá. Příjemný ranní pokec. Občas se v metru sejdu s jednou příjemnou cérečkou, krásně si povídáme a pokračujeme ještě jednu stanici stodevatenáctkou, pak vystoupí. Já se pak celý den usmívám, je mi fajn, únavu neznám, vydržím do půlnoci, stačí mi pět hodin spánku... To vlastně bejvávalo, asi mám už po legraci. Dnes, po delší době, jsem si k ní přisedl, jen odpověděla na pozdrav, špitla svým ječavým hláskem, že sice jezdí, ale v jiný čas, jak já. Nesložila rozečtené Metro, nenatočila se ke mně, nečastovala mne zářivým úsměvem, na konečné na mne nepočkala a utekla na přestup...

0 0
možnosti
VS

Datel1

22. 2. 2011 11:13
Re: Má rada

A co by pomohlo vám? Nějaký příjemný synáček, se kterým byste si ráno pěkně pokecala, totéž i odpoledne, aj večer (a třeba by se z toho časem vyvinulo něco ještě pěknějšího). A bude po únavě, myslím. A vykašlete se na zdravou výživu a přísný pitný režim, jezte a pijte a dělejte na co máte chuť; poslouchejte své tělo, ono si samo řekne o to, co potřebuje. Nejen o jídlo. Docílíte tím, že budete dlouho živa a zdráva a spokojená.

Znal jsem jednoho makrobiotika, jedl a pil zdravě, byl na pohled pevný, silný a zdravý. Žil bez partnerky, to mu vlezlo na mozek, přestal být opatrný a když jednou nechtěně vběhl pod auto, náraz nepřežil. Kdyby neblbnul se zdravou výživou a zdravým stylem života, mohl tu být do stovky....

Tak pěknej den...

0 0
možnosti
LV

subaudition

22. 2. 2011 10:09
UF.

tak takovýhle reakce domácích lékařů jsem fakt nečekala, chtěla jsem nějaký vtípky a veselý tipy a ne tyhle bláznivý řečičky alá yaneos. Hůh

0 0
možnosti
LV

subaudition

22. 2. 2011 10:11
Re: UF.

ale zase se mi líbí, že někteří diskutují sami se sebou a vystačí si. Pište víc, víc!

0 0
možnosti
OP

Bětka

22. 2. 2011 9:48
Třesavka

Docela vám rozumím.Moje tělo taky pomalu reaguje na změny teplot, nedělní mráz byl pro mě šok.Zimu miluju, baví mě lyžování,takže nijak netrpím nedostatkem světla,je mi to nějak fuk. Ale vím,že pokud usnu chvíli po jídle,budím se utahaná jak zvíře a nebývá mi dobře od žaludku.Zdůvodňuji si to tím,že tělo vydává energii na strávení potravy,místo toho,aby naopak energii čerpalo při spánku a regenerovalo. Chápu vás,že jste po směně utahaná jak kůň,ale krátká svižná procházka vás povzbudí.Vyplavíte i stres a špatnou náladu.

0 0
možnosti
LV

subaudition

22. 2. 2011 15:34
Re: Třesavka

joo procházka v mínus deseti mě vždycky povzbudí... nicméně je pravdou, že když se dokopu k nějakému pohybu - ať už je to zběsilý tanec po pokoji nebo vyslyšení spílání "vyluxuj si pokoj" najednou mi taková zima není. ale jak se dokopat, já lenoch líná, nevím!

0 0
možnosti
Y

yaneos

22. 2. 2011 9:38
to není únava, ale deprese

Kde začít....Předně, s kafem po ránu toho moc nevytrhnete, Vaše tělo chce po ránu úplně jiné věci. Jestli vstáváte v pět ráno, tak prostě musíte jít v devět spát. Před spaním si na papír hodit, co budete dělat další den. Patrně na tom papíru bude dost prázdno - naplňte ho. Vaše tělo je slabé, protože se o něj nestaráte. Neodvádíte z něj odpad, nedodáváte výživu a nepoužíváte ho.  ( myslím přínosnou fyzickou aktivitu, ne práci v továrně ) . Nedáte mu šanci fungovat a tak fungovat nebude. A co se mysli týče, z těch pár řádků mám pocit, že jste toho svému životu zatím moc nedala. Naprosto tam chybí nějaký cíl, samostatný přístup. Váš článek na Vás prozrazuje že se v tom plácáte a nevíte, jak z toho. A dost možná se bojíte dělat cokoli nového, protože máte i strach z výsledku. Rada první. Najděte si cíl. Dovolenou, dobré přátele, lepší ppráci - to je fuk, ale musíte mít vůbec důvod, proč to všechno dělat. Časem se přidají další cíle. Rada drˇuhá. Plánujte si každý další den

0 0
možnosti
Y

yaneos

22. 2. 2011 9:48
Re: to není únava, ale deprese

a vytvořte si návyky. Návyky jsou lešením osobnosti. Tady dost pokulháváte. Váš mozek degeneruje jako svaly člověka upotaného nemohoucností na lůžko. Rada třetí. Ráno na lačno vypijte půl litru vody, může bát s citronem. Rada čtvrtá. Dvacet minut po vypití se nasnídejte. Dejte si zdravou snídaní s nízkým glykemickým indexem ( musli, celozrnné pečivo se sýrem nebo šunkou nebo medem, výživný koktejl.....to je v tuhle chvíli fuk, hlavně začněte snídat ). Rada čtvrtá. Do poledne vypijte aspoň celkově litr a půl vody. Rada pátá. Mějte aspon 5 denních porcí jídla. Nebudete mít takový nedostatek energie. Rada šestá. Chtějte zase vypadat jako žena a ne jako bedna kytu. To, co na nás kouká ze článku je dost nepřitažlivá osoba. Tohle bych být Vámi změnil. Rada sedmá. Začněte s protahováním pod sprchou. Rada osmá. Začněte s aerobní aktivitou, Třeba se zumbou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy