Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

janiiiv

8. 3. 2011 2:34
:-)

Vašeho kouče bych chtěla. Z kozy (a později ze švédské bedny) jsem měla blok od nějaké 3. třídy, kdy spolužačka skákající jako laňka zahučela pod kozu a zlomila si ruku (což jsem si jako holčička chodící do ZUŠky na hudebku i výtvarku nemohla dovolit). Následujících ... cca 10 (?) let jsem měla podobný postup jako Ty - rozběhnu se, zastavím a odejdu. Smysl jsem tomu doteď neobjevila...

0 0
možnosti
MR

RozenFCB

23. 1. 2011 11:31
poprvé kritika

tak přiznám se, že tento článek mi přišel asi nejslabší, který jsem tady na autorčině blogu četl. Každopádně je to spíš vysokým očekáváním, i tak je v rámci celého idnes blogu určitě nadprůměrný, abych zas nebyl za úplného zlosyna:)

Ale donutil mně zavzpomínat na tělocvik, když jsem byl malý já. Je to už skoro čtvrt stoleti....fiha. Asi nejsilnější zážitek pro mně bylo, když jsme se museli přrvlíkat ve třídě a potom nákup takových těch cvičících měkkých bot(asi jarmilky). No a samozřejmě vybíjená, i s holkama, taky jste to hráli skoro každý tělocvik?

0 0
možnosti
LV

subaudition

28. 1. 2011 8:32
Re: poprvé kritika

jojo, uznávám, že tenhle je jeden z těch slabších... psala jsem ho jen z pocitu nespravedlnosti, jak si vůbec tělocvikář může dovolit někomu říkat takový narážky na tloušťku, ale příliš jsem to nezdůraznila, takže se to tam trochu ztratilo...

0 0
možnosti
MV

martin.vev

13. 1. 2011 12:35
pseudoanimálofilie

Ještě ze základní školy si pamatuju jednoho kluka, který se během skoku zřejmě rozmyslel a skočil do kozy.

;-D

0 0
možnosti
LM

KájaMařík

18. 1. 2011 22:13
Re: pseudoanimálofilie

Dovnitř?

0 0
možnosti
LP

slida1

13. 1. 2011 11:03
Ještě horší

než skok přes kozu je asi výmik na hrazdě!!

0 0
možnosti
LHV

Lord Havelock Vetinari

13. 1. 2011 11:32
Re: Ještě horší

Koza ještě ujde, ale výmyk považuju za věc odporující fyzikálním zákonům.

0 0
možnosti

debater

13. 1. 2011 10:19
Mě zas tělocvik jako jediný předmět

ve škole šel-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy