Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K.larka

14. 1. 2011 17:44
Ať žijou komentáře!

(netušila jsem, že když omylem zmáčknu enter, tak se to postne, takže se omlouvám za ten předchozí spam :D)

Kdysi jsem jeden článek na blogu pojmenovala "Jak mě pronásledovala ruská mafie" a byl o tom, že mi v noci přišla podivná výhružná smska z cizího čísla. Doteď se mi tam někteří "znalci" chodí vysmívat, jak jsem blbá a že kdyby mě fakt pronásledovala mafie, tak bych to poznala. :)

Takže obdiv za to, že ty chytrácké komentáře lidí bez smyslu pro humor a pochopení pro ironii vydržíš a ještě si z toho umíš dělat srandu. :)

0 0
možnosti
KV

K.larka

14. 1. 2011 17:41
Ať žijou komentáře!

0 0
možnosti
TV

Witty1

13. 1. 2011 20:02
Takhle

shrnute pohromade to vypada impozantne tedaR^  ty si pomalu "vopraudická" psavice...skvele.Vic vtipu,siroky rozsah uz mas,pises o spouste ruznorodych veci.No a samozrejme ty nahy fotky ;-D

0 0
možnosti
V

Viki007

13. 1. 2011 17:54
Chichichi,

dnes si mě rozesmála. A bývala jsi pěknější, to je fakt - takže nakonec bude přeci jen lepčí,když budeš aspoň tou novinářkou :-P;-D!

0 0
možnosti
JP

Jitka P.

13. 1. 2011 17:34
fascinace

Teda Lenko..ty některy komentáře mě dostávají ať už do kolen nebo k pláči..

A že jich ještě bude, pokud půjdeš po novinářské dráze.) Pořád ale lepší tyhle reakce než žádné.

Mimochodem..mám moc ráda tvoje recenze a typy na hudbu a filmy, takže bych je tady - pokud možno - uvítala častěji.)

Zdraví pravidelná čtenářka

0 0
možnosti
R

rohliq68

13. 1. 2011 15:22
nadpis

cau, ja myslim ze mas talent. Cokoliv napises se dobre cte, tak pokracuj. Styl: civilista.

0 0
možnosti

meduzka555

12. 1. 2011 23:08
ach

jak mě jako biologa nadzvedávaj ze židle chytráci, kteří sice vědí, že pravé neštovice byly oficiálně eradikovány očkováním, ale plané neštovice přejmenovávají na spalničky...

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy