Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZF

bludickan

12. 1. 2011 8:46
Ano, dárky bývají různé

Já jsem loni dostala k narozeninám vši.  Od dětí mé kamarádky.  Jak milé.;-)

0 0
možnosti
MQ

OrignalTrotl

12. 1. 2011 7:51
To co tu popisujete

je klasický přístup zdravotnického personálu. To je taky důvod proč k doktorům nechodím. Arogance a vulgární chování je v těchto končinách běžnou praxí. Proto říkám děkuji odejděte. Z praxe moc dobře vím, že ten co nejvíc vyskakuje ten toho nejmeně umí (slušně řečeno).

0 0
možnosti
F

FACOUN

12. 1. 2011 6:06
Ještě že jsi nenašla

kapavku.. to by byla větší sranda...

0 0
možnosti
PH

Azbestus

11. 1. 2011 23:13
Angína?

Vítejte v klubu-já našel pod stromečkm virozu, kterou mi nejřív neúspěšně léčili rovněž antibiotiky...:-/

Přeju brzké uzdravení.

Napsáno hezkyR^

0 0
možnosti
D

dzekib

11. 1. 2011 23:09
pro příště..

Coldrex a Paralen je jedno a to samé..stejná učinná složka :-)

0 0
možnosti
F

fairplay

11. 1. 2011 20:14
Nedělejte si iluze, šéfredaktoři vás nepustí k lizu

Milá maturantko, být novinářkou ? Vždyť píše už každý, kdo má v zadku díru. Myslíte, že se tím uživíte? Těžko, protože už píšou všichni zadarmo.

Na Vaše články nikdo nečeká, v redakcích existují samozvaní šéfredaktoři (bývalí zkrachovalí učitelé, nebo učitelky, kteří si svá teplá místečka dost dobře drží jako například paní šéfredaktorka z ostravského "rudého Práva už 20 let.

Tak si nedělejte iluze, krásko a věnujte se raději studiu jiného oboru.

Hezký večer.:-/

0 0
možnosti
LV

subaudition

11. 1. 2011 20:35
Re: Nedělejte si iluze, šéfredaktoři vás nepustí k lizu

tohle mě velice rozesmálo, což asi nebylo cílem, přesto díky!

0 0
možnosti
MA

alanni

11. 1. 2011 18:25
...

Uzasne sepsano!:-)

0 0
možnosti
RK

romualda

11. 1. 2011 15:36
No jo, poplatky

To jsou ty poplatky, které měly zlepšit zdravotní péči...a jak to s nimi dopadlo.

0 0
možnosti
LV

subaudition

11. 1. 2011 16:32
Re: No jo, poplatky

no já vám nevím, ale taky bych nechtěla být v práci zrovna 25. prosince...

0 0
možnosti
AP

Anselm

11. 1. 2011 15:10
Celery…

… obalovat celery … ? Vy opravdu na Štědrý večer jíte smažený celer? Nic proti gustu, taky si jej občas dám, jenom mi to připadne řekněme netypické. Anebo jsem to špatně pochopil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy