Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

s(h)arka

21. 12. 2010 8:24
a co takhle dát kočky vykastrovat...

není to sice zadarmo, ale usnadníte život kočkám i sobě.....:-/

0 0
možnosti
TV

Witty1

7. 12. 2010 21:38
S rozdilem

mezi kockou a psem co se chovani k majiteli tyce naprosto souhlasim,taky mam radsi psy.Uznavam ze je to samozrejme ryze sobecky zajem,nez se dohadovat s kockou tak pes za burta udela co chcete;-D;-DClanek pekny jako vzdy.

0 0
možnosti
LV

subaudition

8. 12. 2010 6:25
Re: S rozdilem

ufff, to jsem ráda, že máš taky raději psy! mohla bych ztratit jediného pravidelného čtenáře, kdyby tomu bylo opačně. války pejskařů a "jak se vlastně říká těm z druhého břehu?" jsou nekonečné... viz uražené komentáře pod článkem, učit kočku aportovat tsss...

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

7. 12. 2010 20:18
Alternativa k topení koťátek je jejich škrcení?

Aha, tak to jste provedli s těmi zbývajícími pěti. Nemám Vás ráda.

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 12. 2010 20:41
Re: Alternativa k topení koťátek je jejich škrcení?

dyk se jí to líbí...

0 0
možnosti
PM

assam

7. 12. 2010 18:40
Mléko a kočky

Mléko se moc nedoporučuje podávat kočkám,většina se z něj pos....(pokaká ;-)).Jinak dobrý.Chtělo by to nové fotky v nových hadříkách,Lenko V.,ty staré už jsem viděl minimálně 3x(v různých Vašich blozích).Ať se daří.Petr.assam

0 0
možnosti
PM

assam

7. 12. 2010 18:41
Re: Mléko a kočky

Hehe,porucha není na vašem přijímači.;-D;-D

0 0
možnosti
PM

assam

7. 12. 2010 18:27
Mléko a kočky

Mléko bych kočkám nedával,většina se z toho pos....(no pokakají,slovy mého kamaráda,milovníka psů).A ještě k Vašemu blogování-nějak se Vám tam opakujou stále stejné fotky(minimálně 1-3 z nich jsem viděl několikrát u různých blogů),občas mi tak připadá,že si děláte šoufky,chtělo by to nové fotečky.Jinak dobrý;-).petr.assam

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 12. 2010 19:01
Re: Mléko a kočky

to by mě tedy zajímalo, jaké fotky se opakují, snažím se nedávat ty samé, ale mé rodinné album není nevyčerpatelné, znáte to - dítě analogu

0 0
možnosti
AR

Don don

7. 12. 2010 14:45
no

tak to jste Vy. A už dokonc VIP. Hmmmmm. Tak to gratuluji. Já mám dva kocoury. V panelákovým bytě, a nejsou studený čumáci. Naopak. Jak vrznu dveřma už jsou u mně a vítají mě. Na zavolání přiběhnou - skoro vždycky. A ráno mě tahají z postele a chtějí baštit. A na druhou strany, já zas nemusím psy:-)

0 0
možnosti
IH

misaviki

7. 12. 2010 11:33
Co jste zač?

Ty bláho, co jste to za lidi? Je mi z vás zle. Už vaše specifikace kočky je dost ubohá, evidentně o kočkách nic nevíte.Mám doma kočky tři a kromě toho, že s nimi nemohu běhat po procházkách, jsou to tvorové rovné psům, jen se k nim tak člověk musí chovat - povídat si s nimi, všímat si jich. To se bohužel v mnoha rodinách neděje. Moje kočky jsou naučené chodit na záchod, vítají mě když přijdu domů, pozorují mě ať dělám cokoliv a chodí za mnou, jedna umí i aportovat umělou myš. Žádně povýšené chování nebo že bych je omrzela. Dávám svým kočkám lásku a také ji dostávám! Když ubohou kočku zavřete doma, co asi čekáte že se stane - kam se asi měla vydělat? A kam se podělo 5 koťátek - nechci ani domýšlet! Taky existuje něco jako kastrace, kdy nebudete muset topit nebohá narozená stvoření (ale pro některou sortu lidí je nemyslitelné vyhodit 1500 za zákrok, že).

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 12. 2010 13:22
Re: Co jste zač?

dobře vycvičený kočičky! asi domácí, to my na vesnici neměli!

0 0
možnosti
J

j.Havránek

7. 12. 2010 10:27
Dobrý,

ale novinářem, zvláštěpak veřejnoprávním ,  dnes může být doslova každý blbec. Laťku jste si nenasadila příliš vysoko. S tím ovládnutím světa to bude o něco těžší...Není vám horko, neodložíte si?

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy