Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

terika

20. 4. 2011 15:00
.

to je vybornej clanek :D

0 0
možnosti

Jitka P.

4. 12. 2010 20:00
a sakra :D

...nenosím průhledny brýle (ano, mám oční vadu), ta hudba, co tu na ni máš odkaz je příšerná..ale mám na ni stejný názor, jako zmiňuješ v posledním odstavci. Celkově mi přijde hipster hodně podobný stylu indie (jejiž hudbu mám ráda) a to je podle mě důvod, čím se zřejmě liší.

Každopádně výborný článek! Až děsivě mi připadalo, že si čtu o sobě, ikdyž IPhone je mi někde a na růžovym kole nejezdim..:-P

0 0
možnosti

Běžný Franta Občan

4. 12. 2010 10:54
"nezávislost"

"Hipster je především nezávislý"

vs.

"Vlastní svůj iphone, MacBook a účet na blogspotu, facebooku a tumblr."

iPhone a MacBook jsou produkty, které jsou mnohem více závislé na svých výrobcích, než běžný notebook a běžný telefon či smartphone. Účty na konkrétních službách taky představují určitý způsob závislosti, na konkrétní službě, na její existenci, na jejich funkcích. Hipster je možná tak "nezávislý", aneb žvaní o nezávislosti a prd o tom ví, typická moderní póza.

0 0
možnosti

Myší nora

4. 12. 2010 0:29
Ano, ale se zpožděním

Tvůj blog mám ráda. Je zábavný. Jen si nemůžu odpustit dva dodatky. Tedy: Tvůj článek mi přijde jak vystřižený z prázdninového Maximu, hehe, no a brýle s průhlednými skly už nejsou to, co bývaly. Jejich největší boom nastal tak před půl rokem, rokem (?) plus mínus. Teď už je nosí minimum lidí. Spíše ti "zaostalí", kteří si myslí, že ještě utrží nějakou to slávu, bohužel jsou ale supercool komunitou hipsterů vysmíváni.

Jinak to s tím Iphone! Máš naprostou pravdu, ten mobil je opravdu vrchol pózy. Já osobně ho nenávidím. Můj přítel si ho koupil. Je mi úplně jasné, že se také chtěl svézt na vlně. Mě to přijde trapné a dennodenně se s ním o tom hádám. Takže asi tak..

Se zaostalostí ČR bych nezačínala, přeci jenom už to není tak hrozné. Tyto trendy se k nám začínají dostávat velmi rychle. Takže článek velmi dobrý, škoda jen, že už velmi neaktuální. .)

0 0
možnosti

denydeny

4. 12. 2010 9:17
Re: Ano, ale se zpožděním

"Mě to přijde trapné a dennodenně se s ním o tom hádám." ;-D

0 0
možnosti

Svazak verze X

4. 12. 2010 0:24
...

napsane je to hezky o tom zadna jen nechapu kde autorka vzala tu jistotu ze jeji styl je lepsi nez jakykoliv jiny a tuto svou jistotu zakomponovala do lehce ironickeho az vysmesneho podtonu clanku. Vsichni sme byli jednou mladi a delali blbosti a chteli se za kazdou cenu lisit cimz sme se paradoxne unifikovali... tak v cem je problem??? bylo to pred nama, bylo to za nas a bude to i po nas... takze spise nez o hipstrech nam tento clanek rekl vic o autorce same...

0 0
možnosti

subaudition

4. 12. 2010 4:30
Re: ...

a proč si z toho neudělat legraci?

0 0
možnosti

prex

3. 12. 2010 23:35
f

alternativa? ani náhodou...je to móda.....Justin Bieber by se dal považovat za ikonu hipsterství....jako fakt..neřikám, že to je špatnej styl....ale....rozhodně je stejně komerční jako jiné..

http://www.jenpromuze.cz/start/soky/5145-justin-bieber-uz-nevypada-na-10-let-ted-vypada-na-12-let

0 0
možnosti

Zombot

3. 12. 2010 22:53
Pěkné čtení

Super čtení, opět jsem si rozšířil obzory a celkem jsem se i zasmál. I předchozí články o moderních subkulturách se mi moc líbily.

0 0
možnosti

Lady Humussprey

3. 12. 2010 22:41
Jen dotaz. Je to také zaměstnatelné?

Nemusí to být chováno jen v paneláku u papínka?

0 0
možnosti

sampis

3. 12. 2010 21:30
Sakra, co se s těma mladejma děje

oni jsou snad samej hipík, nebo co. Za mých mladých let ... Místo ghoticků byly satanisti, místo hiphopáků nazi, sem tam násilí v ulicích. Tohle je takový ... bezzubý. Mno jo, mladí jsou prostě hipíci.

0 0
možnosti

Beter

3. 12. 2010 20:06
Reklama na iphone

jako znak alternativy - originální nápad! R^ Taky chválím autorku! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy