Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

30. 11. 2010 17:39
chi,

ale chápu vášeň pro boty i pro sekáče. onehdy jsem zakoupila kotníkové botky na středním podpatku a la viktoriánská učitelka, šněrovací hedvábnými mašlemi, černé, velikosti 35,5, což považuji za zázrak. heč, heč, heč. honím s nimi úspěšně vodu, potřebovaly jen drobný zásah černým lakem na nehty (podpatek).

0 0
možnosti

Witty1

30. 11. 2010 16:57
Zda se

ze doba kterou jsi ty boty mela,se rovna zhruba dobe kterou je predchozi majitel lepil aby se jich zbavil:-)

0 0
možnosti

subaudition

30. 11. 2010 18:56
Re: Zda se

;-D prodavačka v secondhandu, kde jsem je koupila, mi rekla, at je slepim chemoprenovym lepidlem... byl to marketingovej tah nebo dobra rada? mam to zkusit?:D

0 0
možnosti

pefben2

30. 11. 2010 15:40
Pěkná historka

Zasmál jsem se, nemusíte psát nic special pro pány. ;-D

0 0
možnosti

nejchytrejsi

30. 11. 2010 14:59
tak

tak sem byl v tom hyperkramu zkontrolovat santy, cokofigurky tam sou, ale zadnej santa nikam neleze, koledy nehrajou...ty boty byly hnusny uz pred rozborkou, dobre ze sly do pryc ;-O

0 0
možnosti

Pan Chrysopras

30. 11. 2010 14:58

pán, tak mě to čtení bavilo :-) To muselo bejt příšerný! Nevim, co bych dělal, možná bych se spíš někam usadil a snažil se sehnat pomoc z okruhu blízkých, aby mi náhr. boty dovezli...  

0 0
možnosti

subaudition

30. 11. 2010 18:39
Re: Ač

taky jsem o tom přemýšlela, ale chtěla jsem být za hrdinku... navíc už vidím obličej mé maminky, která pro mě s radostí jede 20km, aby mi přivezla boty, přestože mi říká, ať v sekáči nenakupuju... hehe

0 0
možnosti

svarak z krabicoveho vina

30. 11. 2010 13:49
Mně ne...

Chtěl jsem napsat něco duchaplného, ale bohužel mě po přečtení článku nepadají jen samé invektivity. Tak ti snad Lenko jen popřeju, aby se ti tvé přání nesplnilo a místo (špatné) novinářky se z tebe časem stalo něco užitečnějšího.

PS: Nenech si kazit náladu, jsi hezká holka, tím se leccos překryje...

0 0
možnosti

subaudition

30. 11. 2010 14:25
Re: Mně ne...

invektivity! to je něco, ani by mě nenapadlo, že můj článek může vyprovokovat následné invektivity! to je mi záhadou, jak se mi to podařilo, ještě, že jsem dostatečně hezká na to, aby mi to bylo jedno...

0 0
možnosti

Royal

30. 11. 2010 12:36
Mňa to bavilo...

R^ riadim sa heslom : nie som až tak bohatý aby som si mohol kupovať lacné veci... Zo second-handu som vyrástol vtedy, keď som začal pracovať a radšej investujem do kvality než do značky a stajlu...

0 0
možnosti

vohorelej_ strom

30. 11. 2010 9:25
Bezva čtení i s fotkama

Sám jsem spravoval boty včera, pět let starý baťovky, ale tedy zimní. Jen na dvou místech lehce prasklá podrážka. Mám je rád, prošly se mnou kus Evropy, ale je mi jasný, že se ještě letošní zimu rozloučíme ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy