Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlasta02

17. 8. 2010 9:08
nevim, nevim

Tak za prve: hodne nekomu fandim, kdyz ma konicka. Je jedno, jestli foti digitalem nebo fotakem, vyrobenym pred sto lety. Co mne vadi, je veta: mam rada dobre vino...nevim, co ma 15-tileta pit vino a vubec alkohol a jeste se tim chlubit, chci ovladnou svet... vetsi blabol jsem necetla. Dale zaliba ve starych vecech atd.... Mela jsem pocit, ze o sobe pise stara baba nez mlade devce na zacatku  zivota.....!!8-o

0 0
možnosti

subaudition

17. 8. 2010 9:16
Re: nevim, nevim

Vy ste to ale nepochopila... to je rozhovor s 15ti letou dívkou, ona nepíše, že má ráda víno a chce ovládnout svět... to píšu o sobě já ve sloupci, kde jsou informace o autorce článku....

0 0
možnosti

smějící se bestie

17. 8. 2010 9:17
Re: nevim, nevim

a já myslel víno jako bobule, nezkvašené.

0 0
možnosti

subaudition

17. 8. 2010 9:18
Re: nevim, nevim

no jak jinak? Hrozny hněvu!

0 0
možnosti

Astaroth

17. 8. 2010 9:44
Re: nevim, nevim

Aha, takze mladi musi povinne kupovat vzdy nove a trendove veci a po pul roce vyhodit a kupovat znovu, ze? :-P Ja mam taky rad stare veci, mista a budovy. Jsem nadseny za kazdeho vrstevnika, ktery nepovazuje stare veci za balast hodny skladky. Stary fotak mam taky, ale jen jako dekoraci, nebavi mne financovat jeho provoz ;-D

Hodnota mladi je jinde, nez v jasavem blbstvi. Co je to jasavy blb napovi google a stranky dfens-cz.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS