Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

11. 10. 2010 15:47
ale sluší ti to

mláďátko;-DR^ ....foť si, co tě baví a na ostatní nedej.;-)

0 0
možnosti
VH

quierocoger

19. 8. 2010 11:51
-

ja tvoje autoportréty miluju....ale chapu, ze ostani ne :)))

0 0
možnosti
H

Had

17. 8. 2010 9:00
Autoportréty...

...jsou  prima v tom, že se jejich autor vůbec nemusí  z jejich podstaty starat o to, co jim kdo bude říkat. Prostě pravá svobodná tvorba. Hele, takový - taková  jsem, takovou mám náladu, berte nebo ne, ale to je všechno co s tím můžete dělat. Poctivě jsem pročetl komentáře a zdá se, že to spousta lidí nechápe. Nicméně z mého osobního fotografického brlohu se ozývá pochvalné mručení.

ikon

0 0
možnosti
MV

martin.vev

16. 8. 2010 21:52
Fotky

Zdravím, máte moc pěkné fotky i decetní úpravy a jak už tu někdo zmínil, je vidět růst (koukal jsem na předchozí díly). Těším se na další! :-)

Martin Veverka

0 0
možnosti
RH

richardhorak

8. 8. 2010 16:35
Žádost

... ty máš své kouzlo, i zpracování fotografií má svou hodnotu - výsledek tedy fajnový ...

Zcela osobně žádám o více fotografií s krátkými vlasy ...

0 0
možnosti

originalni_demokrat

8. 8. 2010 12:29
Na rovinu

hezké fotky, autorka k "sežrání" :-)

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

8. 8. 2010 0:09
ja chci

taky ty nahaty fotky, taky jsem hodnej ;-D;-D me se to libi... ta svlikaci fotka to je neco pro uchyly (takze pro me) 2. bude asi taky pro uchyly, zaber na prsa :) jinak se mi libi 8 a 9 ;-)

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

8. 8. 2010 0:10
Re: ja chci

ted kdyz jsem si ji prohlid pozorne tak vidim ze i 4. je pro uchyly ;-D jinak 3 jsem nepochopil :)

0 0
možnosti
KV

K.larka

7. 8. 2010 21:36
:)

Mně se tvoje fotky líbi, sice nejsem žádný fotografický odborník, ale aspoň si je můžu užít a ne v nich jen hledat chyby. Rozhodně jsou příjemná alternativa těch vyžehlených samofotek s nataženou rukou a vyšpulenou pusou, které se na nás teď odevšad valí, i když s těmi tě samozřejmě nechci vůbec srovnávat, to by pro tebe musela být čistá urážka. :)

Jinak bych chtěla (už dlouho) ocenit tvoji odvahu v publikování čehokoliv, ne jen fotek, tady na idnes. Na samostatných blogerských serverech se člověk schová, ale sem chodí spousta lidí jen z nudy házet špínu na ostatní a hádat se, jestli je tráva zelená a Vánoce v prosinci. Já bych tu "kritiku za každou cenu" neunesla a tebe za to obdivuju.:-)

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 8. 2010 23:03
Re: :)

jé dítě mockrát za podporu! té věčné kritiky jsem si taky všimla, dá se tomu jen smát..

0 0
možnosti
TV

Witty1

7. 8. 2010 20:36
Ja kdyz

pozoruju Tvoje fota za ty leta,tak uplne vidim jak fotograficky rostes...ale hlavne musim ocenit vyber temat,ukrutne minimalisticky,ale presto zajimavy...

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 8. 2010 23:01
Re: Ja kdyz

hehé,pošlu ti nahatý fotky, když si tak hodnej

0 0
možnosti
AS

Alfa samec

7. 8. 2010 18:30
Holka,

nemáš něco s krkem? Na každé fotce je hlava tak nějak divně zalomená doprava...

0 0
možnosti
LV

subaudition

7. 8. 2010 23:01
Re: Holka,

sem zvyklá uhejbat pohlavkům...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS