Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nicknamed

7. 12. 2009 14:20
uspech

Lenko,

nemusite se vztekat, ze takovy skvar vydaji zname modelce, ona toho za zivot zas tolik nenapise a mozna si to precte par 12letych divek, ktere jejimu jazyku budou rozumet.

Vy si pockejte na nakladatele, ktery ve Vas rozpozna skvelou spisovatelku. Zatim muzete vesele psat blogy a studovat, uspech prijde, je to jen otazka casu. Tak se zbytecne nestresujte tim cekanim a spis si ho uzivejte...

0 0
možnosti

K.larka

3. 12. 2009 20:58
...

Asi mě tu všichni odsoudí, ale já tu knížku taky četla a zas tak hrozná mi nepřišla. Nečekala jsem od ní nic víc, než že si přečtu příběhy několika modelek plus nějaké Iviny vlastní zážitky a tohle očekávání se mi splnilo. Ty příběhy mě zaujaly a jejich forma byla taková... normální, prostě vyprávění. Jako oddechová knížka do vlaku mi to přišlo ideální.

0 0
možnosti

subaudition

6. 12. 2009 18:56
Re: ...

Já vám nebudu vymlouvat váš názor, ale ta forma ani nebyla vyprávění.. to má aspon nejakou pointu.. a jinak mi ty věty přišly vůbec omšelé a ten citovany odstavec o hubnuti, kdy dava Iva jako priklad praveke zeny..  nemám slov

0 0
možnosti

Witty1

2. 12. 2009 19:14
no jo

tak lidi ctou leccos...Holt neco nema formu ani obsah...to je to same jako filmy.KDyz to nekdo koupi,jeho vec...ja bych to ani do ruky nevzal,a predpokladam ze normalni clovek to aspon prolistuje nez to koupi..Ovsem diky Tobe jsem alespon trochu nahledl co se v takovych knihach(sic!) pise...

0 0
možnosti

subaudition

6. 12. 2009 18:57
Re: no jo

joo, diky me ziskas všestranný přehled!

0 0
možnosti

Adammm

2. 12. 2009 14:22
Brak

Lenko, doufám jen, že ta kniha byla opravdu hodně levná nebo sis ji zapůjčila v knihovně. V opačném případě by tě mělo spíš mrzet, že jsi naletěla marketingu a tento brak sis podpořila... Pokud takových čtenářek bylo více, tak se brzy dočkáme pokračování:-)

A mimochodem, pokud někdo ví, že neni spisovatelkou, měl by to zjištění ve vlastním zájmu respektovat.

0 0
možnosti

subaudition

2. 12. 2009 15:29
Re: Brak

psala jsem, že jsem si ji půjčila.. knihovna jasná věc

0 0
možnosti

admiral666

2. 12. 2009 13:55
fuj

Tyto knihy by se mely prodavat s vybusninou v deskach. Toho, kdo to cte, neni skoda.

0 0
možnosti

VasekN

2. 12. 2009 13:48
:-)

Asi si také udělám agenturu na to čištění :-)

0 0
možnosti

subaudition

2. 12. 2009 15:30
Re: :-)

;-DR^

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

2. 12. 2009 10:26
hezky Lenko

je fakt, ze je snadny tohle rozcupovat. Ale zase na druhou stranu když to dělat nebudeme, jednou by lidi mohli na Spalovače mrtvol zapomenout a číst jenom tyhle děsy. Takže podle mě je to v pořádku. Blbý je, že se to lidem bude líbit:)

0 0
možnosti

2. 12. 2009 12:03
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

2. 12. 2009 7:22
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Cynyc

1. 12. 2009 22:16
.

Stylisticky jeden z nejlepších článků, které jsem na blogu idnes četl, obsah poněkud slabší - všem je celkem jasné, že v tržní ekonomice vycházejí převážně škváry, jejichž existence je ospravedlněna tím, že se vydavateli zaplatí náklady. Vzít takový škvár vážně a rozcupovat ho je velmi lehké a tím také laciné.

0 0
možnosti

pěnice

1. 12. 2009 22:02
Ale jak vidíte,

dnes se najde vydavatel,který dá do oběhu i takovou blbost a možná se také najde pár lidí,kteří koupí.Já nevhci nikoho shazovat,ale ta knížka jen potvrzuje řeči ,že modelky nejsou kdovíjak chytré,prostě hezké tvářičky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy