Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

apokalypsa

15. 12. 2009 7:17
Presne tak :-)

Taky nesnasim tymove sporty, a to ne proto, ze by mne nekdo nekdy zranil, ale proste uz jen z principu. Kaslu na to, co chce nejaky umele vybrany kolektiv, ja hraju sam za sebe, pripadne za ty, ktere si sam vyberu (to jsou ti pratele :-)

0 0
možnosti
PS

Bernard1

9. 12. 2009 15:31
super

takhle jsem se už dlouho nezasmál, díky

;-D

0 0
možnosti
TV

Witty1

28. 11. 2009 9:55
Ja

presne naopak...sam samotinky nekde krouzit na stadionu nebo bezcilne behat z bodu a do bodu b...fuj...tym,jedine tym,tam se schova vsechno ;-D;-D

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

27. 11. 2009 22:43
..

Leni, tak pod to bych se mohla podepsat. Zvláště ohledně vybíjené, prožívala jsem to velmi podobně. Ještě teď si vybavuji tu nervozitu, když se učitelka ptala, jestli chceme hrát vybíjenou nebo jít běhat na stadión. A já jediná řvala, že chci běhat. R^

0 0
možnosti
AH

nyny.

27. 11. 2009 15:42
ano

máte naprostou pravdu, já sice tělesně nic výrazně křehkého nebyla, nicméně tyto hry a jakékoli týmové jsem vnímala naprosto stejně a tato zkušenost ve mne vypěstovala naprostý odpor k jakémukoli sportu snad s výjimkou tance. TV na základních a středních školách je jeden z předmětů, který by měl být zcela zásadně přehodnocen a individualuzován.

0 0
možnosti
RB

erben3

27. 11. 2009 10:17
.

Karma. Plně Vás chápu, jsem na tom úplně stejně. Nikdy jsem ani nehrál s klukama fotbal, hokej... mě to prostě nebaví. Ve škole když při tělocviku učitel vytáhl míč, všichni byli nadšení, jen já měl protažený obličej a snažil se pak hodinu nějak přežít. To neznamená, že mě ale nebaví sport. Mám rád pěší a hlavně cykloturistiku, najezdil jsem na kole hezkých pár desítek tisíc kilometrů... Ono to možná souvisí s povahou. my introverti se nemáme holt potřebu za každou cenu družit do kolektivů. :-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 11. 2009 10:22
Re: .

U pohledne holky se to da chapat a omluvit , ale u kluka je to nejspis nejaka vyjmecna "vada", kdyz ho nebavi hrat kolektivni sport?;-D

0 0
možnosti
A

Alyssa

27. 11. 2009 9:31
vybíjená

Připomnělo mi to základní školu, kdy jsme v tělocviku hráli vybíjenou. Jedna z mých spolužaček to velmi prožívala a činilo jí velké potěšení do nás napálit míč od pasu nahoru silou hodnou nosorožce.... Dneska dělá policajtku.....

Jinak článek dobrý, myslím, že zastáváme stejný názor, že kolektivní sporty pro nás nejsou to úplně pravé...;-D

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 11. 2009 9:41
Re: vybíjená

Yum, uplne me ta lesbo stema sadistickejma sklonama navnadila !!;-D

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 11. 2009 8:45
Ehmm, podle meho nazoru s vasi figurou mate

pestovat jine tymove "sporty", jako je balet nebo rytmicka gymnastika,  a ty  sporty ktere byli puvodne vymysleny pro opacne pohlavi, prenechavejte radeji zenam typu "Sapotakova" a spol. ! Potom nebudete mit s tymovym sportem problem ! V tech puvodne muzskych tymovych sportech  stejne budou vzdy exelovat zeny typu "muzatka", coz vy ocividne nejste,   tak si nestezujte !;-D

0 0
možnosti
KD

SecondWisdom

27. 11. 2009 8:34
:)

Hehe, mi pripominate mladsi mne. Ze softballu mam jenom to, ze umim dobre hazet, jinak jsem to nenavidela. Zivotni plan mam podobny, akorat bod prvni uz mam za sebou. Ted pracuji na bodu dva, otipovat vsechny konkurenty pred aplikaci bodu tri. Jinak me bavilo strileni z luku jako sport. Pokud jsem alespon trochu podobne, mohlo by vas to inspirovat. Je to individualni, lehce kompetetivni a hlavne je jasno, kdy clovek uspel a kdy ne. Jinak ten pode mnou ma asi pravdu, alespon co se interpunkce tyce. Nicmene, jeho jmeno mluvi za vse a nemuzete plnit standardy kazdeho "faku". Kdyby ji to opravdu zajimalo, tak to precte i tak. Styl mate jeste trosicku neotesany (tzv. skolni), ale to se uhladi. Hlavne se poradne vypsat. :-)R^

0 0
možnosti
F

f.ake

27. 11. 2009 7:56
gramatika - nedočetla jsem

Slečna chce být novinářkou, ale s takovouhle gramatikou už vlastně JE novinářkou. Přesto, že mě článek moc zajímal, skončila jsem po prvním odstavci... SRY, možná příště.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy