Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EN

Ed28

3. 10. 2009 18:08
"pujcene" foto

ptala si se autorky jestli muzes pouzit jeji fotografie anebo si je jenom tak ukradla??

0 0
možnosti

meduzka555

24. 8. 2009 0:25
nesouhlasim

nějak se mi ty fotky nelíběj, jsou takový časopisově barevný a nesmyslný, to mi nic neříká

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

23. 8. 2009 20:12
No právě

"Její poslední projekt, jenž nese název Delirium Construction (Stavba deliria), zkoumá, co se stane, když umístíte naprosto odlišné věci do jednoho prostoru."

Ano, to je výstižné. Nejde tedy o umění ve smyslu prezentace autorova (pokud možno zajímavého) pohledu na svět (pokud možno neotřelým způsobem), jde o studii "co se stane, když", o tápání a zároveň snahu nějak (ve smyslu jakkoliv) zaujmout.

Mě fotky neodzbrojily (jak se mi článek snaží podsunout), jistě, nejsou tak všední jako pohled z okna, leč pouze k sobě dát věci, které se obvykle vedle sebe nenachází, mi přijde trochu málo. Úkrok stranou - zkuste si na tomto principu vystavět kuchařskou školu.

0 0
možnosti
M

Mastodont

23. 8. 2009 19:03
Originalita a vtip?

Jasně, jsou tam kozy venku, barevný fleky, rádoby pózy, prostě snaha o 15 minut slávy ve světě po Warholovi.

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

23. 8. 2009 17:31
...

ya, the piczzz r enormous hyperbolic:-)R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS