Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Martin Hajný

12. 4. 2010 12:24
Bravo

Pěkný blog, Lenko. Hlavně tenhle článek spolu s antifeministickým pobavil. Až jsem se kvůli nim musel registrovat a málem i přečíst "Kodex diskutéra" :-)

0 0
možnosti
SD

StaDi

1. 7. 2009 14:20
fandím ti

mluvíš mi z duše, mladá dámo, proto do kina nechodím. Máš nádherný vrozený talent věci vidět z jiného úhlu, než ostatní a pak je sdělit. Fandím.......

0 0
možnosti
V

Vikina

29. 6. 2009 20:42
Chichichi,

to jsem netušil, že už mám stejný názory jako ňáká sedmnáctka ;-D;-D. Že by známka blížící se senility? :-P

0 0
možnosti
LV

subaudition

29. 6. 2009 22:06
Re: Chichichi,

já jsem předčasně vyspělá:D;-D

0 0
možnosti
RZ

czechbart

29. 6. 2009 10:13
díky...

...za celkem přesný popis toho, co vadí na multikinech i mně. Neohleduplnost je to pravé slovo. Proč proboha u filmu v kině chroupat nepříjemně smrdící popcorn a k tomu nahlas srkat colu? Proč vyrušovat ostatní hloupými komentáři?

Proto do multikina nechodím rád. Když už se nechám přemluvit k jeho návštěvě, radši si vybírám odpolední představení ve všední den, kdy se v sedačkách zpravidla uvelebí jen několik málo lidí a člověk má z filmu hned lepší pocit.

Musím také konstatovat, že minimálně polovina filmů, na nichž jsem byl v multikině, měla neostrý a třesoucí se obraz a vyloženě špatný zvuk. Naposledy například Star Trek v olomouckém Cinestaru, kdy se obraz celou dobu třásl a zvuk podivně kolísal. Proto dávám přednost jednosálovým kinům, která mi přijdou osobnější a přívětivější. nemám rád "továrny na kulturu".

0 0
možnosti
S

sonic

29. 6. 2009 2:50
nj

já si teda od dob Matrixu nevzpomínám na žádnej film v kině, kterej by bylo nutný vidět .. samý hovadiny. ale fakt hrozný, jako.

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

28. 6. 2009 22:29
Naprostý souhlas,

já taky vzpomínám hlavně na pondělní "Artíky", víc než deset lidí tam nepřišlo a navíc jsme se všichni znali. Pak se ještě zašlo na pivko a film se probíral.. Jo, jo...

0 0
možnosti
V

Vikina

29. 6. 2009 20:37
Re: Naprostý souhlas,

Jani, Ty si určo nepamatuješ (jak bys mohla, snad Tvá babička ;-D) na blechárnu na Mendelplatzu, to bylo teprv kino!;-D;-D Tam snad ani nemohli vybírat víc jak korunu za představení :-P. Možná dokonce ode všech dohromady:-)

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

28. 6. 2009 21:51
Multi-ANO!

Já jdu tedy do kina tak dvakrát-třikrát za rok,ale když už tak do mulťáku a ta cola a popcorn k tomu prostě patří,to si neodpustím! Dále oceňuji pohodlné sedačky,velký prostor na nohy,kvalitní zvuk.

0 0
možnosti
PT

pítý

30. 6. 2009 11:35
Re: Multi-ANO!

Nezlobte se, ale cola a popcorn k tomu prostě NEPATŘÍ!!! Trapné americké zhovadilosti je podlě mě lepší praktikovat přímo v Americe a netahat je do Čech. Lence díky za dokonalé vyjádření i mého názoru, pěkný článek.R^

0 0
možnosti
ET

EmiTu

28. 6. 2009 21:16
Celkem souhlas

 ..až na to cismání s dívkou v temném kině,  na to u sebe z mladých dob vzpomínám rád, myslím že to patří do kina v každé době :-)

0 0
možnosti
PK

fulcrum

28. 6. 2009 19:42
Lidi jsou bezohlední...

...všude, nejen v multikinech. Bohužel...

0 0
možnosti
JS

BlackAdder

28. 6. 2009 18:36
Bezohlednost

Jj, v multikinech je to docela sila, lidi sou bezohledny cunata, co si

mysli, ze dyz si zaplatili vstup, tak jim to tam patri a muzou si

delat, co chtej. Nedejboze aby ale nekdo vyrusoval je, to by byl hned vohen na strese...

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy