Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nicknamed

7. 7. 2009 13:01
super

Lenko, tohle jste napsala výborně. Vysloveně se už těším na další Vaše texty. K tomuhle múžu jen říci, že jsem rád, že má přítelka má právě k tomu, "tohle si mohu vzít nadoma", "co bych se upravovala, když jsem doma", "vždyť buď mne má rád jaká jsem nebo ne a je jedno jak vypadám", vyslovený odpor (sám jsem poznal na mnohých kusech oblečení, které odmítala na mne vídat). Tak jen doufám, že jí to vydrží...

N.

0 0
možnosti
TV

Witty1

22. 6. 2009 18:23
No uplne

nechutne realisticky popis,uplne se mi udelalo skoro zle...

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

22. 6. 2009 12:04
Moc hezký článek

ze života. JitkaG

0 0
možnosti
PK

fulcrum

21. 6. 2009 14:01
chybka

Chybka se vloudila: druhý odstavec: "Nateklá chodila" > "Nateklá chodidla".

Mrazivá realita mnohá párů...

Jinak skvělé jako vždy! :)

0 0
možnosti
LV

subaudition

21. 6. 2009 16:16
Re: chybka

jé, děkuju, já to čtu tolikrát, že už tam pak žádnou chybu nevidim, jak se mi to slejvá dohromady:) ... ještě jednou díky.

0 0
možnosti
JU

u_jitka

21. 6. 2009 13:33
A v tuto chvíli přichází ta,

které já zcela subjektivně říkám "Ludra". Je jí třicet let, zatím ještě vypadá atraktivně, ale začíná jí trošku hlodat hlavou, jestlipak už něco neprošvihla. Momentálně jí vyhodili z jednoho jejích přechodných zaměstnání, kam jaksi zapomněla pár dní chodit, a tak se zrovna fláká na podpoře placených z našich daní. Narazí na dva pány nejlepšího středního věku (54 a 55 let, oba již mají vnoučata), kteří právě podléhají panice zavírajících se dveří a opře se do toho vší silou. Jeden z nich má příjmy o něco vyšší, než je průměrný příjem v tomto státě, ten druhý má sice přijmy průměrné, ale pochází z rodiny restituentů.

Jak by to řešil pan Roman?

Jak to mám vyřešit já (zhrzená manželka jednoho z těch dvou)? Pravda, nevypadám jak ta dáma výše zmíněná, ale je mi tolik, kolik mi je a odmítám rady z life stylových časopisů v tom duchu, že se mám snažit být vlídná, laskavá a upravená.

Pravda, ve svém věku ještě máte právo na iluze (o tom, že se v takovéto situaci nikdy nemůžete octnout).

0 0
možnosti
PK

fulcrum

21. 6. 2009 14:04
Re: A v tuto chvíli přichází ta,

Myslím, že kdyby si to Leni opravdu myslela, nikdy by nedala dohromady takovýto "příběh" ;)

0 0
možnosti
JU

u_jitka

21. 6. 2009 13:20
A v tuto chvíli přicází ta,

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

21. 6. 2009 12:08
Leni,

svěléR^ j.

0 0
možnosti
JB

aXonza

21. 6. 2009 9:48
roční doby

no, jestli ti je opravdu 17, tak máš docela dobrou představivost. Jestli mohu něco podotknout, važ si toho a užívej. teď sice nemyslím zrovna tu dobrou představivost, spíš toho věku. to cos popsala přijde stejmě jistě jako že po letošním krásném jaru přijde hnusnej podzim. Ale proč o tom podzimu meditovat na jaře. Zkus napsat něco podobného ale zrcadlově otočené. Ošklivý npodzim a vzpomínám na jaro. čau!!

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

21. 6. 2009 9:14
naprosto skvělé,

až mě mrazíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy