Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bylazimaaprselo

12. 6. 2008 11:43
reakce

Nedávno jsem na jednom internetovém serveru shlédl ukázky dívek, co soutěžili o Miss Bra-vo Gi-rl ! Bylo tam asi 12 dívek, z nichž jediná nebyla pěkná. Všechno to byly holky velmi hubené až vychrtlé....hrůza! Dívám se na to z pohledu chlapa! Problém je prostě to, že modelingové agentury skutečně takové dívky hledají....a tím pádem holky si myslí, že jsou krásné....NEJSOU! :-/:-/

0 0
možnosti
RB

RBE_CZI

12. 6. 2008 7:38
no jo

je to prostě těžký, podle mýho názoru, a v tomhle věku obzvláště, nevnímat ty tlaky z okolí, časopisů, TV, netu a vůbec všech možnejch médií...

A ve věku 16ti let si málokdo umí nepustit k tělu tyhlety kecy o ideální = vychrtlé postavě... koneckonců, přiznejme si, že hodně lidí (žen ale i mužů!), je zválcované tímhletím ideálem i ve třiceti:-)

a jinak - prima článek - ostatně jako vždyR^

0 0
možnosti
AA

A.A.

12. 6. 2008 1:46
No jo, ale

Co když holka skutečně ztloustla? Mám jí to říci? Samozřejmě!

Tady je největší problém v tom, že lidi jsou líní. Místo diety je lepší správná strava a pohyb, ale to je pro mnoho lidí zcela nemyslitelné. Nejdůležitější je, aby si člověk osvojil takové návyky, ve kterých by byl obsažen zejména zdravý životní styl. Na západě to mnozí pochopili a i nás to snad čeká.  

0 0
možnosti
VT

marvinka

11. 6. 2008 21:17
jojo

Moje spolužačka a kamarádka ze základky, prima holka (nyní 23 let), která vyrůstala v problémové rodině, včetně fyzického násilí a alkoholického taty,  před pár dny jsem ji po letech potkala, daly jsme se do řeči. Nakonec z ní vypadlo, že se  léčila s mentální anorexií. Že zhubla jsem si všimla na první pohled, ale že měla nějaké trable, to bych si nepomyslela. Naštěstí si našla dobrého přítele, který ji pomáhá, snaží se založit rodinu atd. Nikdy člověk neví, co čeho spadne. My odsuzujeme dívky, o kterých si myslíme, že jsou to naivní nány bez rozumu, když takhle dopadnou, ale že tak může dopadnout někdo z našich blízkých známých, to už nám nedojde. Já je neodsuzuji, je to psychická choroba, na kterou se často umírá. Stejně tak se mi nelíbí, když někdo řekne o člověku trpícímu depresí, že je to blázen, že jemu zdravému by se to nikdy nemohlo stát, že deprese postihuje méně inteligentní lidi, že to není ani nemoc, ale jen výmysl přecitlivělého člověka.. Taková hloupost..

0 0
možnosti
TV

Witty1

11. 6. 2008 20:05
Tak reakce

temer stejna jako minule.Neblbnete,vypadejte normalne,koukejte se citit normalne a chovejte se normalne.

0 0
možnosti
LV

subaudition

11. 6. 2008 20:16
Re: Tak reakce

jó, to neříkejte mě;-D

0 0
možnosti
JM

Hucul

11. 6. 2008 18:57
Nojo, ...

... ale kdyz ja jsem vazne tezce pres vahu... Kdyz jezdim na mensim konikovi, je to poznat, chudak uplne hrkne, kdyz ho chci zastavit z klusu... a k tomu mam chlapa, co vazi 65 kilo po peti pivech a velky veceri. Takze ja jdu behat a vy si za mne dejte neco dobryho. K veceri mam dneska kousek tresky bez niceho. :o(

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

11. 6. 2008 19:03
Re: Nojo, ...

nebud smutna a vzpomen si na ruzickovou a husaka v homolkovych ;-D:-)

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

11. 6. 2008 18:05
variace

na clanek zhubni zhebni? :-)

0 0
možnosti
LV

subaudition

11. 6. 2008 18:23
Re: variace

asi jo. ale já si nemůžu zabránit pořád o tom psát zvlášt když to furt vidim kolem sebe:-© haha, jako by to někomu pomohlo:/

0 0
možnosti
M

mo-ko

11. 6. 2008 17:39
karma

...a platí to i naopak. já jsem hubená a pořád musím poslouchat: ty určitě nic nejíš, dělej ze sebou něco....Zajímavý je, že tohle říkají osoby, co mají  problém samy se sebou-kdyby se raději věnovaly sobě, než kritice druhých-to by bylo na světě krásně!;-)

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

11. 6. 2008 18:06
Re: karma

ale treba babicky ty fakt rikaj hubena hubeny kazdymu kdo nevazi 100 kg fakt... :-)

0 0
možnosti
PK

Klusna

11. 6. 2008 17:33
Souhlas+karma

Moje postava se taky s časem hodně měnila. A to na obě strany. Ale ať už to bylo jakkoli pro moji matku jsem pořád měla "pěknou prdel". Nejlepší je vůbec na takové poznámky nereagovat a vnímat jenom své pocity.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy