Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Andrea...

11. 9. 2009 21:58
Tak

mám pocit, že jsme na tom úplně stejně ;-D

0 0
možnosti
RH

lahve

19. 8. 2008 10:31
směs naivity a ironického cynismu

Nejsem vášnivým čtenářem blogů, spíš píšu, než čtu, ale články od Leni jsou češtinářsky vyšperkované. Je až  s podivem, jakým stylem píše. Podle slovní zásoby a pohledu na život bych to tipoval na třicítku ošlehanou životem. Ale tahle směs mladistvé naivity spojené až s cynickými prvky (viz srdceryvný příběh o křečkovi opepřený výroky typu "už je pod drnem") mě víc než baví. Leni, v blízké budoucnosti bych tě viděl nad nějakým scénářem nebo divadelní hrou. Tvůj styl psaní mi připomíná hlášky malé Helenky v divadelní hře Hrdý Budžes s Bárou Hrzánovou :).

Držím palce do dalších článků, rád si je zas přečtu.

Mé články jsou k nalezení na http://www.radekh.cz.

Pa pa.

Radek.

0 0
možnosti
LV

subaudition

13. 9. 2008 14:23
Re: směs naivity a ironického cynismu

ježiš děkuji moc.. přirovnání k helence mi lichotí až moc, je to moje oblíbená knížka a divadelní hra.. takže díky a červenám se:-):-)

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

6. 6. 2008 21:28
Pamatuju se

na svuj diar v tvrdych deskach a na jeden rym, kterej jsem tam mel: chces-li holku superrychle, musis nosit super rifle;-D . Bylo mi asi dvanact. Nebo ... Muzes kreslit, muzes psat, ale listy netrhat, denicek to nema rad aaachR^joooojoooo;-DR^

0 0
možnosti
AA

A.A.

4. 6. 2008 15:28
Autorce

Zajímalo by mě, co pro Vás znamená zpětná vazba (odezva) od čtenářů. Celkem často čtu blogy a nezřídka přemýšlím nad tím, co pro autory vlastně znamenají, jaká je příčina jejich zájmu o něco tak náročného, jako je psát blog (já bych do toho nešel).

0 0
možnosti
TV

Witty1

3. 6. 2008 19:58
Taky jsem mel rad

ty male notysky v tvrdych deskach,ale bohuzel uz jsem desne zlenivel,takze si vsechno nutne pisu do diare v mobilu...:-(

0 0
možnosti
KP

katka pernikářová

3. 6. 2008 13:47
:-))

Tak v tomhle se úplně vidím... zbožňuju sešity v tvrdých deskách, obvzlášť ty malé A6... kromě toho, že si vedu nebo jsem si vedla většinu vámi vyjmenovaných sešitů, mám ještě sešit počmáraný recepty, které asi v životě neuvařím a několik prázdných bloků, které by se mohly někdy hodit:)) .......karma  

0 0
možnosti
Y

yanita1

3. 6. 2008 11:14
Leni,

:-). Pousmála jsem na Vaším článkem. Já dělám něco z části podobného, ale v mnohem menší míře. Když čtu nějakou knihu, dívám se na nějaký film, tak si myšlenky, citáty, názvy knih a filmů, které zkrátka vidět musím, píši na kousky papírů, které mám po ruce. Nebo jsou to anglická slovíčka, která ještě neznám, případně, co nutně si musím koupit:-). Takže, jistě si to umíte představit. Mějte se. Jana K.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS