Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SW

boo-beek

13. 8. 2008 13:49
Preference a doporuceni ;)

Hmmm, zajimave :) Ono zalezi na nalade, me se zebricky meni podle nalady. Rozhodne bych se podepsal pod Americkou krasu a Amelii. Amores taky jo... Jinak podle toho vyberu bych za sebe doporucil ke shlednuti Profesionala s Belmondem, a hlavne, jestli jsi jeste nevidela, tak Bertolucciho kousek Svudna krasa (Stealing beauty). Kdyz jsem byl v tvym veku, tak me ten film naprosto dostal a ted (po sesti letech ;) ) jsem ho nedavno videl znovu a dostal me jeste vic... mj. me od ty doby strasne se*e, ze uz mi neni tolik ,jako kdyz jsem ho videl poprvy :)

Za me jsou potom krome vyse jmenovanych v zebricku treba jeste Forrest Gump, Dr. Strangelove, Prelet nad kukaccim hnizdem, Uzasnakovi, Pulp Fiction... je toho moc :)

0 0
možnosti
L

lanysz

8. 8. 2008 10:12
jo

velice pekny vyber filmu,krome amelie a nauce o snech sem videl vechno,nektere vicekrat a musim uzna,komu se tyhle filmy libi tak za neco stoji:)ja vim je to blbost ale mozna na tom neco je;-)

0 0
možnosti
X

xinea

2. 6. 2008 14:05
Tak nějak super ...

.... super výběr. Už u minulého blogu jsem zmínil díla Babel a 21 gramů, super rejža, fakt že jo. Pokud se tohle líbí, možná bych doporučil ještě Crash režiséra Paula Haggise. Z režisérů pak ještě mám rád Martina Scorseseho a Michaela Manna, občas ještě něco od Scottů ... no, je toho hodně - film, to je pestrá oblast života, zvláště, pokud v člověku zachová nějaké dojmy :-)

0 0
možnosti
TV

Witty1

1. 6. 2008 23:46
Tak podleee mne

Amelie ujde,U konce s dechem jasne!Americka krasa ano!Amores perros jasne,zbytek nic moc.Nevidel jsem Nauka o snech,a Fontana.Co dal?10 knih?SR^em s nimi

0 0
možnosti
LV

subaudition

2. 6. 2008 17:08
Re: Tak podleee mne

Spíš 10 spisovatelů.. 10 knih nenamačkám :D ale určitě to sepíšu co nejdřív;-D

0 0
možnosti
RB

RBE_CZI

30. 5. 2008 9:55
Pěkný

Leni.

ja osobně jsem viděl Svit, Fontánu a Americkou krásu..

Všechny ostatní snad kromě Brouka, mám v plánu už pěkně dlouho:-)

snad se někdy k nim dokopu... a tvůj článek byl jeden takovy maly kopanec:-)

díkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy