Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Y

yanita1

17. 5. 2008 22:04
Já mám záložky

také moc ráda. Různé, někteří mi věnovali přátelé, z různách zemí, jsou s věnováním. Záložku mi jednou vyrobila i moje milovaná neteřinka a ta je asi nejoriginálnější. Zákládám ovšem stránky i vstupenkami a tak různě. Většinou potom knížku odložím a když po nějaké době uvidím záložku, udělá mi velkou radost. Radost a vzpomínky.

Pěkně napsané. Mějte se hezky. Jana K.

0 0
možnosti
PF

Pasingr Fr.

17. 5. 2008 16:01
.

Záložka zdražuje knížku.

Zakládám si knížku kusem papíru, na který si rovnou dělám poznámky o knížce a zapisuji citáty.

0 0
možnosti
LV

subaudition

17. 5. 2008 16:19
Re: .

Mmm to není vůbec špatnej nápad... já si citáty zatrhávám rovnou v knížce, poznámky píšu na okraj... když jí pak čtu podruhý je to milý si zavzpomínat:-)

0 0
možnosti
RZ

czechbart

17. 5. 2008 14:18
já taky

taky jsem rád, když nemusím jako záložku do knihy hledat různé kousky papíru, jízdenky a pod. ale když jsem byl malý, ve škole jsme vyráběli vyšívané záložky, velké, masivní, ale hlavně naše originální - a jednu takovou jsem používal snad až do vysoké školy, kdy se mi ji podařilo zničit. od té doby se většinou spokojím s tím, co najdu po ruce, ale přemýšlím, že bych si zase nějakou podobnou záložku vyrobil. tak hurá do toho! ;-)

0 0
možnosti
TV

Witty1

17. 5. 2008 14:16
Tak ve vkusu

jsme se shodli uz davno,knizky,hudba atd.Ale zalozky mi tolik nechybi,ja si to vetsinou pamatuju.Ale neni nad to si zalozit knizku rizkem;-D;-D

0 0
možnosti
LV

subaudition

17. 5. 2008 14:45
Re: Tak ve vkusu

to mě těší, že se shodnem. já sem tak povrchní, že mi záleží i na tom, co mají moji přátelé rádi za knihy/filmy/hudbu;-D;-D a já si knihy zakládám hrnky s kafem/čajem a mám tam pak takový hnusný kolečka :-P;-D

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

17. 5. 2008 13:53
Cekal jsem clanek..

.."Mami, už nepij." I. :-)

0 0
možnosti
LV

subaudition

17. 5. 2008 13:54
Re: Cekal jsem clanek..

;-D *kašle* Já nepíšu jenom o lidech s pohnutejma osudama, hehe;-D;-D

0 0
možnosti
HL

DEJLIG

17. 5. 2008 13:52
Lenko

Díky za článek, moc se mi líbil :-):-)

0 0
možnosti

meduzka555

17. 5. 2008 13:40
mě je to jedno

ale mnohem radši si knížku založím hezkým obrázkem než ožmoulaným kouskem látky

rohy obrázku se taky dají žmoulat, ale pravda je, že žmoulám jen při učení

0 0
možnosti
LV

subaudition

17. 5. 2008 13:56
Re: mě je to jedno

mně ten obrázek vždycky vypadne a někde ho ztratim, proto mi přijde pratičtější přišitá záložka :-)

0 0
možnosti
S

Shob34

17. 5. 2008 12:29
nemam rad zalozky

U me je to naopak. Zalozky nesnasim a jsem schopen si najit misto, kde jsem prestal cist, vzdycky velmi rychle.

0 0
možnosti
LV

subaudition

17. 5. 2008 12:34
Re: nemam rad zalozky

A to ty záložky odstřihujete?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy