Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

four-dwarf

26. 10. 2008 3:46
:-)...

docela jsem se zasmal... ...ale spise tomu, ze kousek od Vodnan pochazim...takze by me celkem zajimalo, kde si sehnala zdroje k tomu toto napsat... ;-)..nebo tedy spise, jak si na ne narazila... ;-)...

ohledne HipHopu se rozepisovat nebudu... neni to podle me HUDBA... :-)

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

8. 5. 2008 2:23
Leni, dobrý, fakt dobrý

Hiphop je jedna z mých srdečních záležitostí. Na spoustu kapel nedám dopustit, ale tahle česká scéna je fakt moc. K smíchu. Článek je skvělej, autorka taky. Vaše reakce v diskusích jsou mi velice blízké. Tou kapelou jste mě dostala. Mrknul jsem na jejich stránky a klik jsem na Koncerty. Objevil se nápis - Kapela nemá žádné koncerty. Je to bomba. Pište dál, děláte to dobře.

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

8. 5. 2008 2:24
Re: Leni, dobrý, fakt dobrý

Fakt jsem se bavil.  PS: Já už si z těchhle týpků taky udělal jednou srandu.

http://wiener.blog.idnes.cz/c/9374/Rozhovor-s-rapperem.html

0 0
možnosti
M

MCsOca

5. 5. 2008 22:33
mier

tak si nestrikni koko** ste trapny jak to co poslouchate at je to punk techno metal atd nikdo vam do niceho nemluvi ...D-P-C radsi tady napis ted hned jmeno OK

si trapnej men

0 0
možnosti
LV

subaudition

6. 5. 2008 22:17
Re: mier

Jméno je napsaná v informacích o autorovi článku, stačí se kouknout:-) Hoho.

0 0
možnosti
M

MCsOca

5. 5. 2008 22:26
peace

Takze nevim kolik buz*** na tomhle webu pracuje ale je to dost trapny.Nevim co si tady dokazujete kdyz sem zahrnete nasi crew reknete mi co vy ste dokazali???a?

Udelat trapnz stranky pres blog umi i ma segra LoL...Nevim jestli si tady vylejvate zlost na to ze vam je kolem 15 a rodice vas nepusti na diskarnu tak tady zavidite..kazdopadne je to trapny a budem to resit a az zjistime kdo to dela bude se to resit jeste vic...ale jiste ste schovany nebo si za anonymnim nickem jak nejvetsi srab.....a jestli si myslite ze takhle uboha forma vysmechu nas slozi neeeeeee posili budem vic se soustredit na takovy Hovna jako ste vy...........

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BigR aka Hacker

0 0
možnosti
LV

subaudition

6. 5. 2008 22:15
Re: peace

;-DNa tomhle webu pracuje jeden člověk. Tzn. já a stačí se podívat na záhlaví nebo na informace o autorovi, abyste zjistil, kdo jsem. Tyhle trapný stránky, jak píšeš, by se neměly hodnotit podle toho, jak snadno jdou založit, ale spíš podle toho, co je jejich náplní. Za anonymním nickem jsem schovaná jenom v diskuzi, ale článek je napsanej pod jménem, každopádně na diskotéku bych nešla ani kdyby mě tam naši nutili, nevim kde bereš ten pocit, že tenhle styl každýho bere. Nojo, radši se soustřeď na svůj osobní růst a měj se fajn. :-)

0 0
možnosti
M(

marko (OCA)

5. 5. 2008 20:19
MARKO --- ostra četa---

maRCO Z oSTRÝ ČETY ...spííš me přííde zábavný to, že tady nekoho kritizujete a navííc nic o tom nevíte nic ste nezkusili nic neudelali boužel ste mi u hovna..a s tema fotkama sem ráád že se už takhle prezentuju..PS: pokud mi nekdo neco chce vysvetlit rád se přiučím tady je moje icq 203-420-229 .. sem zvedavej kterej z tehle posměváčků me srazí na kolena OSTRÁ ČETA RESPEKT!!!;-D

0 0
možnosti
LV

subaudition

6. 5. 2008 22:12
Re: MARKO --- ostra četa---

;-Dtady tě nikdo na kolena srazit nechce... jo, přiznávám kritizuju jenom podle toho, co jsem viděla na fotkách a  slyšela od lidí, ale to jsem v článku napsala:-) respekt peace hiphop dc style a všechno ostatní mi bůhví proč přijde spíš strašně vtipný, než vážný. JInej styl. Ale tohle je svoboda slova, abych mohla napsat o tom, co se mi líbí a co ne.

0 0
možnosti
D

dasty84

30. 4. 2008 18:32
Hele holka?

Jestli je ti 16, tak to jsi o dva roky starší než moje neteř. Nejsi na tohle ještě trochu mladá? Já začal chodit pařit v 18 a nic mi neuteklo. Alespoň jsem se nikdy nemusel schovávat před policajtama.

0 0
možnosti
LV

subaudition

30. 4. 2008 22:23
Re: Hele holka?

a dočetl ste článek do konce?:-)

0 0
možnosti
RB

erben3

30. 4. 2008 14:09
.

Ty by sis asi rozuměla s tímto individuem:

http://gurzigost.bloguje.cz

A neboj - ti pubescenti z toho vyrostou. Jak někdo psal na blogu iDnes, s prvním dítětem a hypotékou je to přejde. :-)

0 0
možnosti
H

hella.k

30. 4. 2008 13:41
Dobrý,

ale víc vulgarismů by neškodilo. Ono to pak vypovídá o inteligenci a duševním stavu přispěvovatele. ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RZ

czechbart

30. 4. 2008 13:40
tak to je přesný ;-)

už dlouho jsem se tak nepobavil :-PR^ karma je jistá!

mám na celou tu disko a hip-hap-hop kultůru podobnej názor. nikomu ji neberu, jenom mi to celý připadá legrační a zároveň vlastně hodně smutný.

a ta "kapela" ostrá četa je fakt megahustá ;-D ještě teď mě bolí břicho, jaxem se smál :-)

0 0
možnosti
LV

subaudition

1. 5. 2008 9:51
Re: tak to je přesný ;-)

R^Chlapci z Ostrý čety sou fakt skvělý, prožívaj to, hudba je plná emocí a povedenejch slovních obratůV;-D;-D

0 0
možnosti
JC

Jarcho

30. 4. 2008 13:03
Taky jsme byli mladí.

Taky jsme vyváděli.

Všechno chápu, všechno toleruji, pouze kšiltova na hlavě v místnosti mne uvádí do varu - a když je kšiltem dozadu, tak i venku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy