Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

A.A.

19. 5. 2008 2:56
Trochu tomu článku nerozumím

Zjevně jste vyrostla z těchto typů časopisů, což sama přiznáváte. Na druhou stranu tu pak máte rady právě ala časopis bla bla. Má to být jen příklad?

Jinak těch 6 bodů, jak zaručeně sbalit kluka, bych nazval 6 body, jak zaručeně ani nezaujmout kluka. Koho zajímá nějaká tajemná, hysterická, nepřístupná či podobná ženská??

0 0
možnosti
LV

subaudition

30. 6. 2008 22:48
Re: Trochu tomu článku nerozumím

právě. to jsou jen útržky z časopisů.:-)

0 0
možnosti
MW

mysak_25

28. 4. 2008 22:13
Hmm

Fatalnim dusledkem je,kdyz narazite na cosmo devu,ktera to ma nasprtany a ridi se vsim tim marastem. Super cosmo sex a doporucuji pro provereni erekce,dokazeteli byt in i kdyz jste vydeseni a chce se Vam strasne smat. Maniak v libani,panske eroogeni zony a prst v zadku;-D:-©.. Mno,doufal jsem,ze se me tyto cosmo rady nebudou nikdy tykat.Kdybych to aspon u holice nikdy necetl.

0 0
možnosti
MG

Grygyn

28. 4. 2008 13:06
Moje zkušenosti....

Má zkušenost s těmito časopisy je spíše humorná. Už od 16 let jsem chodíval na diskotéky. Nebýval jsem zrovna lev salónů ale chodil jsem tam se dívat, která finta zrovna tento týden vyšla v Bravu. A docela často to bylo vidět. Ještě, že jsem byl takové pako...

Vždy jsme si pujčovali jako kluci Bravíčko od pubertálních spolužaček, abychom věděli, čemu se budeme zase každý pátek smát...:-P

0 0
možnosti
M

motylek_02

28. 4. 2008 5:21
jojo

R^ taky jsem hltala divci casopis nazvany Divka,  v obdobi 15-16 (zacalo vychazet tusim po 89. Myslim ze napred bylo Bravo (mela jsem par nemeckych vytisku nez zacalo vychazet u nas a fascinovalo me :-). No a jak jsem tak cetla a cetla, tak jsem stale casteji dochazela k nazoru ze nektere veci jsou blbost a ja je tak nedelala a ani delat nebudu. Jako napriklad balit toho nejuzasnejsiho kluka z okoli.... Muj zajem postupne opadl a na  casopis Divka jsem si ani nevzpomela. Co mi vadi u zenskych casopisu obecne, ze divky nafocene jsou casto retusovane a vylepsene a k realite maji daleko. To je moje velka vytka.

0 0
možnosti
VL

Vladimír LaChout

27. 4. 2008 18:14
Dobrý

článek... Ale to je prostě bussines, tady jde o prachy ne o nějaké smysluplné projevy redaktorů.

0 0
možnosti
C

cervenakova

27. 4. 2008 15:30
Stereotyp

Četla jsem tyto časopisy, když mi bylo okolo 12ti let. Vybírala jem si jen určité pasáže, především reportáže a příběhy. Popřípadě kvůli nějakému "skvělému dárku" - pamatuji na "medailonek s volitelnou minifotkou obíbené osoby", přívěšek-srdce na 2 půlky-tu druhou jsem někomu věnovala, blyštivé tetování, přívěšek Titanicu, gumička, prstýnek, snad i peněženka..?).Od té doby se zřejmě obsah těchto plátků nezměnil. V 16ti jsem si krátce kupovala Bazaar (hlavně kvůli celkem zajímavým zpovědím apod). Dnes stačí obsah přelétnout titulní strany a vím, co následuje uvnitř časopisu.

0 0
možnosti
NB

j@ck

27. 4. 2008 15:08
-

Holka, ktera ma vymytou hlavu temato brakovyma casakama, by na mne sotva kdy udelala dojem, spis naopak, zaskatulkoval bych si ji do kategorie hloupa slepice. Vztahy se preci neridi podle nejakych rad nejakych redakturku (kdo vi kdo to vubec pise), ale podle zcela jinych veci.

0 0
možnosti
J

JanaPert

27. 4. 2008 12:27
no, Lenko..

.. je mi dvaadvacet, rozumu jsem pobrala dost, ale tyhle časopisy, i když se mi pak na ně po prvním přečtení taky práší, si stejně celkem ráda koupim. Odsudte mě jak chcete, já jsem na nich vyrostla, a doted je to pro mě celkem odpočinkový, i když úsměvný počteníčko. Vždycky si vzpomenu jak jsem ty rady hltala, i když dneska vím, že to na nikoho ani zabrat nemohlo. Ale odsoudit to- to je pro mě jako kdybych odsoudila Večerníčka. jinak zdrawim ;-);-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

27. 4. 2008 17:52
Re: no, Lenko..

R^;-D

0 0
možnosti
JD

icmek

27. 4. 2008 12:17

já v tom věku jsem si asi půl roku kupoval časopis Bravo. dneska se mi chce zvracet, když takovej časopis vidim. naštěstí už od nich opadá, dneska jde spíš do módy serióznější a hlavně přínosnější tisk. holku, která bere skutečný život stejně, jako ho berou tyto časopisy, poznáte na první pohled nebo po pronesení první věty a pak je na mě, zda zda dám od díla časopisu ruce pryč nebo ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy