Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Majsa

12. 5. 2011 19:19
nesouhlas

Autorka to dost přehání. Já si myslim, že někam patřit, je snad v životě pro každýho cílem. Pár článků o scene jsem si přečet a ty názory (až na pár vyjímek) a image nejsou vůbec nic špatnýho. Já sám už sice z takových stylů vyrost,ale určitě nejsem proti tomu. :)

0 0
možnosti
I

ImIdiot

29. 1. 2011 14:41
:DDDD

lool,holky,je vidět že nechapete srandu .... :D :D

0 0
možnosti
J

jendis

23. 1. 2011 0:19
Lihovka

Jsem snad jedinej, kdo si myslí, že s tou lihovkou to bylo myšleno ironicky?

A jinak příspěvky hemžící se <3333, x)), x((, xD a * se čtou opravdu krásně

0 0
možnosti
V

Vinogrona-Panther

2. 12. 2010 20:27
:D

Milá autorko..teď opravdu nevim, jestli si tak pitomá nb to jen hraješ..možná, než začneš něco psát a kritizovat, tak by sis o tom tématu mohla něco přečíst...je mi 15 a scene sem přes rok a ty slátaniny, co sem pleteš..je pitomost. Skoušela sis, ty slečno chytrá, matlat černej liháč na ksichta a ještě k tomu na oči?..já ne a skoušet to nehodlám..ptž to je, přiznejme si, PITOMOST. Taky mě pobavilo tohle: Ničím nešetřete, nanášejte obrovské množství, nebojte se, že linka nebude zcela rovná nebo že přetáhnete, protože stejně všechno rozmažete do šedivočerné skvrny, která by měla zdůraznit váš pohled. -> stačí obyčejná tužka na oči a řasenka.

Tákže ŁuV YA Bejbé >333..MůcK * You'Re SeXxxY &#9829;

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

3. 12. 2010 13:05
Re: :D

Tak co to teda je, to scene? Jak se to projevuje, kde to roste, k čemu je to užitečné? Dá se to sušit, udit, zavařovat, nebo aspoň skrmit dobytku? ;-)

0 0
možnosti
TT

Tilla TeQilla

28. 9. 2010 20:10
Proboha

Zdravím,je mi líto že tohle musím napsat ale ten článek je absolutně o ničem.

Vy očividně nic o stylu Scene nevíte..tak se tu prosím nepokoušejte ani nevím o co :)

Ztrapňujete jedine sama sebe.Scene je o originalit,odhodlání a hlavně je každého věc co se komu líbí.Je to vážně k smíchu to co tu Vy píšete.RvRvRvRv

0 0
možnosti
C

chvátík

4. 12. 2010 0:26
Re: Proboha

originální je být sám sebou a né kopírovat nějaký dyliny z bravíčka..už jenom si pojmenovat svůj styl oblíkání není moc originální...hahaha.. směju se vám moc :) hlavně že ste cool a in...ach jo, za jak dlouho vás to přejde..h..?

0 0
možnosti
J

JÁ264

26. 8. 2010 12:08
seš blbá nebo co?

seš k smíchu víš o scene ho*no !;-O radši někam zalez  :D ničemu nerozumíš ! a když o tom nic nevíš tak radši mlč ! seš fakt p*ča ! chodáš je jak náká 7 holka co o světě ví kulový ! Rv zmis radš ze světa!

0 0
možnosti
LL

Lauryn Looney

21. 8. 2010 21:05
to je k smíchu....

Autorko, bože,kolik ti je? Proč se vlastně pleteš do něčeho, čemu(soudě podle článku) nerozumíš? Podle článku bych řekla, že jsi viděla jeden pořádný obrázek a profil 11-ti leté holčiny. Nemyslím si, že tenhle styl je nějak extra v módě, přeci jenom tady v čechách...

Prej liháč... no tě prsk... Měla jsi někdy lihovej fix na obličeji? A s tim odskeáváním... No nevim nevim, to co jsi napsala, je ta největší blbost, co jsem kdy četla.

Zajímalo by mě, o co Vám jde. Snažíte se vymítit styly z česka, aby jste náhodou nebyla ta, kdo je "obyčejná"? Nechte nás žít, my vám taky nic neděláme...

Pokud je scene o originalitě, tak se většinou snaží předělat si to tak, aby to bylo originální. Ne, že si všechny vezmou triko s Hello Kitty a to bude "orygoš". Btw. já ani triko s HK nemam, a taky žiju. Ikdyby to triko bylo jednobarevné, jak se dá upravit jinak.

Myslím, že už to tu někde bylo, ale proč se nenavážíte radši do stylu barbie nebo tak? Co Vám scene udělali? Je to k smíchu... bye

0 0
možnosti
N

Nicillachocolate

10. 7. 2010 17:48
Něco málo ke scene.

Autorko,to si tak stará ,že si nepamatuješ na své rané mládí? Já myslím,že ne! Naopak.Taky když jste byla v pubertě,existovalo velké množství stylů.Sama jste jistě taky nějaký byla.Taky jste se hledala.Tak proč se navážíte do stylu scene? Prostě to už není to co bylo (nechci jmenovat určité styly,protože to -přiznám se- nevím jaké byly),ted je to emo,scene,decora ...Absolutní perla je to s tím odsekáváním rodičům.To řekl kdo,že my ,scene kids musíme odsekávat? Takhle,pokud vím,odsekává každé dítě v jednom určitém období....Trochu mně to urazilo.Jsem scene,na své kamarády (ty opravdové) nekašlu,věnuju se jim jako předtím,na srazy o víkendu nejezdím,nezmalovávám se - do školy si dám řasenku a linku (no a pokud jste si nevšimla,takto a mnohdy hůře se líčí i 12ti letté holčičky ,vězte,nebo ne...),rodičům odsekávám jen málokdy (snažím se!,protože vím,co pro mně všechno dělají..)Zamyslete se

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

13. 6. 2010 1:50
A na závěr

je hezké sledovat, jak všichni "scene" svými příspěvky jen potvrzují článek do písmenka. Už jen ty nicky stačí... No, asi na blog iDnesu jim chybí ještě pár let růstu a školní docházky.

0 0
možnosti
AB

Giro

29. 7. 2010 11:57
Re: A na závěr

R^R^R^R^

0 0
možnosti
Y

Yush

1. 4. 2010 10:12
Někdo s nízkou inteligencí..

Dle tvého článku je vidět že vůbec nevíš oč jde. V opačném případě by jsi neměla potřebu si z někoho utahovat nebo ho odsuzovat podle stylu, který se tobě nelíbí. Scene Girls vůbec nejsou tak nafoukaný jako jsi zde uvedla. Plně souhlasím s Patricia Hellacious. Děláš tad z nás naoukané, blbé a umělé kr*vy ale kdybys nějakou z nás poznala doopravdy, možná bys změnila názor. Mě osobně tento článek trochu uráží. Ale na druhou stranu, nebudu já cpát tobě svůj názor. To se přece nedělá ;)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy