Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TAMAŠ

tvrdá a malá a šikovná

29. 11. 2007 10:59
četla jsem že to je nuda

jinak, co mě tak napadlo z článku: Gedeon Burkhard = Jack, Vojta Kotek = Charlie, matka s dítětem = Claire + Aaron

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

28. 11. 2007 22:22
Myslím, že studenti by filmy s touto tematikou měli vidět

Dobrý večer přeji, přečetl jsem si se zájmem Váš článek. Film jsem neviděl a abych se přiznal do kina na něj asi nepůjdu. Docela mi stačila kritika Mirky Spáčilové z MF. Zmiňovala se o stejných klišé jako Vy ve svém článku. Asi není jednoduché natočit dobrý film s podobnou tematikou, aby se autor nedopouštěl klišé a zároveň aby byl film silný.Co se týká Vaši poznámky o tom, že film není pro studenty, tak z hlediska kvality tohoto filmu možná máte pravdu -nemohu posoudit - neviděl jsem, ale z hlediska tematiky by nějaké filmy měli vidět určitě! Je to jediná šance, jak nedopustit zapomnění!

V 7. třídě ZŠ (70. léta) jsme byli se školou na "exkurzi" v Osvětimi. Přestože mi bylo jen 13 let, nikdy na ten autentický zážitek nezapomenu.

Kateřinu Horowitzovou jsem četl, netušil jsem, že existuje i film. Pokud se dá sehnat, určitě se na něj podívám.

Osobně doporučuji knihu  od Sallyho Salomona -Přežil jsem  v Hitlerjugend. Je podle toho natočen i skvělý film Evropa, Evropa od Angiezsky Holland.

0 0
možnosti

marwin

29. 11. 2007 9:02
Re: Myslím, že studenti by filmy s touto tematikou měli vidě

Film Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou je skvělý a mylsím že ho tento rok dokonce dávali v televizi. http://www.csfd.cz/film/111218-modlitba-pro-katerinu-horovitzovou/

Film Evropa, Evropa je perfektní a viděl jsem ho před několika lety.

Velmi zajímavá je např. kniha

Rudolf Vrba: Utekl jsem z Osvětimi

0 0
možnosti

Requiem

28. 11. 2007 21:35
Recenze

Pěkný den Leni,

nám zase na střední škole pustili film Mandragora, což byl pro mnoho lidí celkem "zážitek". Nemyslím si, že by bylo špatné ukázat žákům jaká byla historie - pokud ji zapomeneme, bude se znovu opakovat. Film jsem ale zatím neviděla, tak nemůžu soudit. Jinak doporučuji knihu: Klid je síla řek´ tatínek - od Zdenky Fantlové. Jen doporučuji nečíst před spaním. Jinak je to ale výborná kniha.

0 0
možnosti

Placzek

28. 11. 2007 20:43
Přejme

filmu úspěch, dorostenci se o tom ve škole téměř neučí, rodiče buď "vydělávají", nebo sedí v lokále a nebo jsou nevzdělaní, u počítače se také nic o poslední světové nedozvědí. Arabové film nekoupí, ale v Německu a Česku žijící Arabové by to měli mít jako základní povinnost, kdyby odmítli-- měli by být ihned vyhoštěni. Jo a Zug= s velkým písmenem, danke.

0 0
možnosti

Lenka Veverková

28. 11. 2007 21:15
Re: Přejme

docela omezený názor s těmi dorostenci... nelze soudit podle většiny všechny.. ne? a za upozornění na chybu děkuji.

0 0
možnosti

petr

28. 11. 2007 20:39
ten film

se tuším jmenoval Modlitba pro Kateřinu Horowitzovou.Já bych doporučil film Juraja Herze Spalovač mrtvol s vynikajícím obsazením-Hrušínský Chramostová,Menšík atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy