Příběhy

Lenka Veverková

Ta malá babička, co prodává růže

Ta malá svraštělá babička, co postává u podchodu a chvěje se zimou. Ta malá vrásčitá chvějící se babička, jejíž oči na mě zeširoka hledí. A já se jim vyhýbám, seč můžu. U kotníku má igelitku naplněnou desítkami růží. V ruce drží jednu, zabalenou v papíře. Chvěje se. Růže i babička. I kdybych se jí snažila vyhnout, vykoukne na mě znenadání u hlavní pošty. Malá, nepřehlédnutelná babička, jež nemluví, neprosí, nenaléhá. Mlčky stojí a klepe se.

4.12.2014 v 16:45 | Karma článku: 22.03 | Přečteno: 2534 | Diskuse

Lenka Veverková

Návštěva

A: Tak jsme tady. Tady je záchod. Tady koupelna. Támhle kuchyň. Ložnice tady. Ani se nezouvejte. A nebo jo, víte co, venku sněžilo. Vodu. Dáte si? Mám studenou i teplou.

13.11.2014 v 9:00 | Karma článku: 33.00 | Přečteno: 3406 | Diskuse

Lenka Veverková

První šance

Jsem lékařem již pětatřicet let a troufám si tvrdit, že jsem v naší republice kapacitou a odborníkem na slovo vzatým. Lidé na mě spoléhají a to s sebou samozřejmě nese velkou zodpovědnost. Mými pacienty jsou převážně ženy od třicátého roku, které nejsou spokojeny se svou postavou nebo chtějí být prostě krásnější. Cvičení je nebaví, diety nedodržují, na procházku si nezajdou.

24.5.2009 v 12:23 | Karma článku: 17.39 | Přečteno: 2031 | Diskuse

Lenka Veverková

O hopíku

Vždy jsem s opovržením sledovala ty dlouhovlasé dívky svírající v rukou růžové králíčky a tiše šeptající: "Ňuňánku, ty můj talismánku, spolu to vyhrajeme!" Připadaly mi dětinské a stupidní. Propánakrále, kdo s sebou tahá nějakou plyšovou věc a spoléhá, že mu přinese štěstí?

17.3.2009 v 6:50 | Karma článku: 25.07 | Přečteno: 2296 | Diskuse

Lenka Veverková

Splnit si svůj sen

Poprvé jsem chuť adrenalinu zažil roku 1982. Byly mi dva roky a jel jsem rychlostí 30 km/ hod kočárkem dolů z kopce. Seděl jsem, pevně se držel okraje a oči jsem měl široce otevřené. Vnímal jsem jak poryv větru a prudké drncání po dlažebních kostkách, tak křik okolních lidí, kteří volali: "Dítě! Támhle jede dítě. Zastavte ten kočárek."

18.7.2008 v 17:20 | Karma článku: 23.37 | Přečteno: 3026 | Diskuse
Počet článků 86 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3976

Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy





TOPlist