Lenka Veverková

Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy


 

Lenka Veverková

Moje psycholožka o tom ještě neví…

ale můj učitel tvůrčího psaní již ano. Mám strach, že někde někdy někdo zjistí, že něco nevím. Cokoli. Název první hry Bertolta Brechta, ostrov na čtyři, jméno ministra školství, SPZ Strakonic na tři nebo recept na segedýn. Přemýšlím, v čem vězí můj problém, moje prokletí a má obsese. Chci něco dokázat sama sobě nebo svým rodičům? Chci být nejlepší ve skupině a získat tak vůdčí postavení? Nebo se naopak bojím, že mě skupina nepřijme a vysměje se mi? Možná mám problém se sebepřijetím či jsem nedostávala od rodičů tolik lásky, kolik jsem potřebovala.

30.10.2013 v 10:48 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1900x | Diskuse| Ona

Lenka Veverková

Jak nám vypadla kočka z okna

To, že mají kočky devět životů, ví každé malé dítě. Obzvláště malá přespříliš zvědavá koťátka snesou mnoho - nečekané kopance do bříšek a rozdrcené tlapičky, když se motají pod nohama a nemotorně prosí o pozornost, zadrhnuté drápy v různých kusech oblečení, když vám snaživě lezou za krk... Koťata jsou prostě i přes tu nezdolnou snahu o sebedestrukci velmi odolná.

5.5.2012 v 19:50 | Karma: 28,63 | Přečteno: 3404x | Diskuse| Osobní

Lenka Veverková

Jak jsem si užila maturitní ples

Maturitní ples je pro mnoho dívek velmi významnou událostí už jen proto, že se dotyčná může navléci do princeznovských šatiček, na nohy si nazout střevíčky na podpatku a na hlavu nasadit korunku. To se obvykle poštěstí jen na svatbě.

15.4.2011 v 8:53 | Karma: 23,12 | Přečteno: 5146x | Diskuse| Osobní

Lenka Veverková

O jídle

Mám ráda špagety s boloňskou omáčkou, vaječnou omeletu se špenátema brambory, těstovinový salát s kuřecím masem, koprovou omáčku se třemi houskovými knedlíky a vajíčkem na tvrdo, brambory vařené ve slupce s máslem, solí a hrnkem mléka.

22.3.2011 v 12:38 | Karma: 26,94 | Přečteno: 4773x | Diskuse| České Budějovice

Lenka Veverková

Nejlepší komentáře k mým blogům

Zde je soupis nejlepších reakcí na mé blogové příspěvky! A také pár nových informací k tomuto blogu.

12.1.2011 v 10:10 | Karma: 6,16 | Přečteno: 3236x | Diskuse| Ostatní

Lenka Veverková

O mé odtažitosti

Poplácáváte se se svými kamarády přátelsky po zádech? Cucháte ostatním vlasy nebo je rošťácky cvrnkáte do nosu? Loučíte se objetím a přidáváte jako bonus dvojité políbení na tvář? Se mnou to prosím nedělejte...

8.12.2010 v 10:50 | Karma: 26,21 | Přečteno: 4673x | Diskuse| Osobní

Lenka Veverková

Proč nemám ráda rodinné oslavy

JIž od dětství jsem nepřítelem rodinných oslav. Neb jsem jedináček a většina mých příbuzných žije sto kilometrů dál, neúčastním se typických rodinných dýchánků o třiceti rozjařených lidech - opilých strýčcích, hloučků tetiček a babiček, pobíhajících dětí a všudypřítomých balónků.

10.10.2010 v 8:11 | Karma: 24,33 | Přečteno: 4627x | Diskuse| České Budějovice