Klára

Klára byla vždycky milá holka. Dlouhý hnědý vlasy, štíhlá postava a prsa akorát do ruky. Nejhezčí ale na ní byl její úsměv. Pánové, ta když se na mě usmála, celej jsem roztál. Udělal bych pro ni cokoli.


K mý smůle to už však dva roky táhla s jedním mým kámošem. Tomáš - kasanova už od střední. Měl za tejden víc holek než já za celej život. Klára mu ty jeho úlety tiše tolerovala, ale pak mi vždycky vzlykala na rameni a ptala se mě, proč jí to dělá. Upírala na mě ty svý velký zelený oči a já jí namlouval něco o tom, že Tomáš měl v dětství nedostatek lásky. Ten tak. Rozmazelenej jedináček s drahym autem a nagelovanou palicí. Zatímco já nosil brejle, účes na blbečka a tričko s límečkem, on ukazoval svý svaly v tílku a házel prasátka svou diamantovou náušnicí. Já měl dobrý známky, za kterejma stály večery s učebnicema, on s mou pomocí jen tak tak procházel. Přesto jsme se spolu ty čtyři roky vcelku slušně bavili. Tomáš se mě snažil seznámit s nějakejma holkama, ale já se dokázal během pěti minut tak ztrapnit, že jsem nikdy žádnou nezískal. On jich naopak měl spousty a žádná mu nebyla dost dobrá. Nechápu, co na něm Klára viděla. Holky maj rády zlý kluky, přečetl jsem si jednou v nějakym novinovym článku v rubrice vztahy a sex.
Dobře. Budu taky zlej kluk.
Chtěl jsem ji pro sebe, ale ona mě brala jen jako kamaráda. Objímala mě a třásla se pláčem, když ji zrovna podvedl a já musel zadržovat dech a nutit se nemyslet na to, že se její pánev tiskne na tu mou. Přibíhala ke mě se smíchem a voláním: "Dal mi kytku a za všechno se omluvil, tak jsem mu odpustila!", vlepila mi pusu na tvář a zase zmizela k tomu magorovi, co si ji vůbec nevážil. Stál jsem tam a přemýšlel, jak zařídit, aby byla se mnou a ne s ním. Nakonec mi zbyla jen jedna možnost.
Bylo mi jasný, že ho musím vyšachovat. A to co nejdřív. Jakoukoli formu násilí jsem hned zavrhl, s mejma osmašedesáti kilama bych si říkal akorát o pěknou nakládačku. Rozhodl jsem se, že místo činů musí přijít slova. Chtěl jsem využít toho, že mi oba dva naivně věří a považují mě za nejlepšího přítele. Zatímco jsem Tomášovi systematicky hustil do hlavy, že by se měl od tý nudný holky odpoutat a začít konečně žít naplno, Kláře jsem začal nenápadně odtajňovat všechny informace ohledně jeho úletů s modelkami, barmankami a různými kamarádkami. Ani bych nevěřil, že bude tak jednoduché zničit jejich vztah. Během pár týdnů Tomáš opravdu uznal, že věčně plačící Klára je pro něj spíše přítěž než zábava a pustil ji k vodě. Po hodině poplácávání po zádech a pár panácích na povzbuzenou jsem se mohl konečně vydat na druhou stranu města objímat Kláru a nadávat s ní na všechny chlapy na světě. Šlo mi to parádně a nikdo nic nepoznal. Pro Tomáše jsem byl ten, kdo ho vysvobodil z věčnýho: "Kam zas jdeš? Vždyť v hospodě jsi byl včera!" a Klára mi začala být vděčná, že se konečně přestane trápit a začne od znova.
Ještě však nevěděla, že se mnou to bude mnohem horší.

Autor: Lenka Veverková | sobota 25.7.2009 18:42 | karma článku: 28,67 | přečteno: 4674x
  • Další články autora

Lenka Veverková

Co je pravda, a co ne? (Mlčení bobříků, Přísně tajné: Hrubá nemravnost)

... přemýšlím u inscenací Mlčení bobříků a Přísně tajné: Hrubá nemravnost. Autorem obou divadelních her je Tomáš Dianiška, který se při psaní nechal „inspirovat“ skutečnými osobnostmi, událostmi a celkovou atmosférou dané doby.

27.2.2017 v 17:47 | Karma: 12,83 | Přečteno: 757x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Taková ta dobře udělaná činohra

Ona ho miluje hluboce, on ji rozumně. Ona žárlí na ni a zlobí se na něho, on vyžírá ji a ona chce zpět své peníze. A on podřezává svině. Zní to jako spletitá hra osudu nebo jako námět mexické telenovely?

27.4.2016 v 9:10 | Karma: 11,59 | Přečteno: 531x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Takže vy budete kritička!

"A co vy studujete?" zeptal se mě se zájmem komisař, když jsem znovu neudělala zkoušku z autoškoly. "DAMU," přiznala jsem a hlas se mi klepal. "Tak to byste neměla bejt nervózní, ne?

26.4.2016 v 9:30 | Karma: 16,66 | Přečteno: 1028x | Diskuse| Osobní

Lenka Veverková

A žili šťastně až do smrti...

... říká se na konci skoro každé pohádky, aby byl happy end ještě umocněn a malé děti získaly pocit, že zlo zůstalo navždy poraženo a pravda a láska zvítězily nad lží a nenávistí. Ale bylo to tak doopravdy?

16.3.2016 v 18:28 | Karma: 10,80 | Přečteno: 577x | Diskuse| Kultura

Lenka Veverková

Jak jsem si vysnila terasu

Vyrostla jsem na vesnici. Obklopená přírodou jsem tudíž byla dennodenně. Každé ráno mě budilo kohoutí kokrhání a slunce, jež mohutně pražilo do mých oken situovaných na východ. Snídala jsem na zahradě, chodila jsem bosky

21.7.2015 v 14:45 | Karma: 25,54 | Přečteno: 3687x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10069x
Impulzivní, nestálá a věčně nerozhodná. Má ráda kvalitní humor, kvalitní literaturu, kvalitní víno a svůj blog plný kvalitní nudy